آشنایی با محصولات پرفروش برند هایک ویژن در ایران

به گزارش وبلاگ تحصیل، کمپانی هایک ویژن یکی از کمپانی های برتر و مطرح در حوزه فراوری سیستم های مداربسته و بعلاوه سیستم های ضد سرقت و امنیتی در جهان می باشد. این شرکت در حدود 20 سال است که فعالیت خود را در فراوری محصولات امنیتی شروع نموده و هرساله با پیشرفت قابل ملاحظه ای توانسته از قدرت های برتر فراوریکنندگان سیستم های مداربسته گردد. شرکت هایک ویژن با بهره گیری از 13000 نیروی فعال در بخش فراوری و 4000 نیرو در بخش تحقیق و توسعه خود، سعی دارد تا محصولات فراوریی خود را به آخرین تکنولوژی های روز جهان مجهز کند. هایک ویژن سبد محصولات بسیار متنوعی را دارا می باشد و در حال حاضر هایک ویژن با فراوری انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه، دوربین های مداربسته توربو اچ دی، دستگاه های ضبط کننده ان وی آر، دستگاه های ضبط کندده دی وی آر و بسیاری از محصولات و لوازم جانبی دیگر توانسته به محبوبیت زیادی در این حوزه دست پیدا کند. پیشرفت محصولات شرکت هایک ویژن به قدری سریع بود که در امسال گذشته این شرکت توانست رتبه اول را در بین کشور های جان کسب کند. در حال حاضر 500 مدل از محصولات شرکت هایک ویژن به بیش از 100 کشور جهان صادر می گردد که در نوع خود یک رکورد مهم می باشد. از سال 1390 هم هایک ویژن راه ورد محصولات خود به ایران را هم هموار کرد و در این چند سال اخیر با رشد محبوبیت خود توانسته به برترین و محبوب ترین برند سیستم های مداربسته در ایران تبدیل گردد.

آشنایی با محصولات پرفروش برند هایک ویژن در ایران

یکی از دلایلی که باعث شده محصولات هایک ویژن بسیار مطرح و پر فروش گردد، قیمت مناسب و بسیار مناسب این محصولات هست. هایک ویژن با توجه به کیفیت بالایی که در ساخت محصولات خود به کار می برد، قیمت گذاری محصولات خود را بسیار مناسب و منصفانه انجام می دهد. به همین دلیل، محصولات هایک ویژن در ایران جزو محصولات پر فروش و محبوب می باشد.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با چند مدل از پر فروش ترین محصولات هایک ویژن آشنا کنیم.

دوربین مداربسته توربو اچ دی هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-ITF

این مدل از دوربین های مداربسته، سری توربو اچ دی می باشند که در واقع نسخه پیشرفته دوربین های آنالوگ قدیمی می باشند. دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-ITF جزو پر فروش ترین محصولات هایک ویژن می باشد. این دوربین دارای روزولوشن 1080*1920 می باشد که در نهایت کیفیت تصویر 2 مگاپیکسلی را به شما ارائه می دهد.

یکی از قابلیت های مهم این دوربین استاندارد IP67 آن می باشد. با ساتفاده از این استاندارد در ساخت بدنه آن، دوربین می تواند تا حد بسیار زیادی در مقابل ورود آب و گرد و غبار به داخل خود مقاومت نموده و از بروز پیامد هایی مانند زنگ زدگی خودداری نماید.

بعلاوه این دوربین دارای لنز 2.8 میلی متری می باشد که می تواند زاویه دید تصویر را تا 105 درجه افزایش دهد. دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-ITF دارای قدرت دید در شب 20 متری می باشد و می تواند تصاویر را در محیط های تاریک یا در هنگام شب، با وضوح بالا نشان دهد.

از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به فناوری DWDR اشاره نمود که با فعال کردن آن می توان نور های زیاد تصویر را که به صورت مستقیم به دوربین می تابد را در یک نقطه جمع نموده به صورت دیجیتال جمع نموده و کیفیت تصویر را با شفافیت بالا ارسال کند.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD1023G0-I

دوربین مدل DS-2CD1023G0-I از دوربین های مداربسته پر فروش و سری تحت شبکه شرکت هایک ویژن می باشد. این دوربین دارای رزولوشون 1080*1920 که کیفیت تصویر 2 مگاپیکسلی را با کیفیت و سرعت تصویر بالا ارائه می دهد. دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1023G0-I دارای فرمت ضبط H265+ می باشد که با فعال کردن این قابلیت، دوربین می تواند حجم تصاویر را تا 5 برابر فشرده تر نموده تا در نهایت بتواند در مصرف ذخیره هارد دیسک به مقدار زیادی صرفه جویی گردد.

یکی از قابلیت های مهم دوربین تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD1023G0-I فناوری DWDR می باشد. با استفاده از این قابلیت دوربین می تواند نور های زیاد تصویر را در یک نقطه به صورت دیجیتا جمع نموده تا در نهایت تصویر دوربین با وضوح بالا و با کیفیت ارسال گردد.

بعلاوه این دوربین دارای لنز 2.8 میلی متری می باشد که می تواند زاویه دید دوربین را تا 105 درجه افزایش داده و در نتیجه دوربین می تواتد فضای بیشتری از میحط را تصویربرداری کند.

بدنه دوربین تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD1023G0-I هم از فلز تشکیل شده و بعلاوه دارای گواهی IP67 می باشد که دوربین با این استاندارد می تواند از ورود آب و گرد وغبار به داخل بدنه خود تا حد بسیار زیادی محافظت کند.

این دوربین را در حال حاضر می توان گفت پر فروش ترین دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن می باشد.

دستگاه دی وی آر هایک ویژن مدل DS-7208HQHI-K1

شرکت هایک ویژن در سبد محصولات خود دستگاه های دی وی آر متنوعی را فراوری و عرضه می نماید که ما می خواهیم در ادامه این مطلب محبوب ترین و پر فروش ترین دستگاه دی وی آر هایک ویژن را به شما معرفی کنیم.

دستگاه دی وی آر هایک ویژن مدل DS-7208HQHI-K1 در حال حاضر پر فروش ترین دستگاه هایک ویژن می باشد. این دستگاه دارای 8 پورت ورودی تصویر می باشد که در اصل به آن دی وی آر 8 کاناله می گویند. این دستگاه علاوه بر 8 پورت تصویر BNC داری یک عدد ورودی و یک عدد خروجی صدا، دو عدد پورت USB، یک عدد خروجی تصویر HDMI و VGA فول اچ دی هم است.

بعلاوه ولتاژ ورودی این دستگاه بین 10 تا 14 ولت می باشد که جریان مصرفی آن برابر با 2 آمپر و از نوع جریان ثابت DC می باشد. این دستگاه از دوربین های با فرمت TVI و AHD با کیفیت 4 مگاپیکسل و دوربین های CVI تا کیفیت دو مگاپیکسل ساپورت می نماید.

مهم ترین قابلیتی که این دستگاه دارا می باشد، فرمت ضبط H265 PRO+ آن است. با استفاده از این قبایلت دستگاه می تواند تصاویر دوربین ها را تا 5 برابر فشرده تر ذخیره کند و در نهایت در مصرف ذخیره هارد دیسک به مقدار زیادی صرفه جویی می گردد.

روش اتصال دوربین های مداربسته به دستگاه DVR هم به وسیله کابل کواکسیال به متراژ حداکثر 500 متر و به وسیله فیش BNC می باشد.

دستگاه ان وی آر هایک ویژن مدل DS-7732NI-K4

ان وی آر هایک ویژن مدل DS-7732NI-K4 یکی از پرفروش ترین دستگاه های سری تحت شبکه هایک ویژن می باشد. این دستگاه دارای 32 پورت ورودی تصویر دوربین های تحت شبکه می باشد. بعلاوه یکی از مهم ترین قابلیت های این دستگاه، پهنای باند 320 مگابیت بر ثانیه آن می باشد. با این پهنای باند دستگاه ان وی آر هایک ویژن مدل DS-7732NI-K4 به راحتی می تواند از دوربین هایی با کیفیت تصویر بسیار بالا را پشتیبانی نموده و آن ها را ضبط کند.

دستگاه NVR هایک ویژن دارای یک عدد پورت شبکه 1000/100/10 می باشد که 32 عدد دوربین به وسیله این پورت شبکه به آن متصل می شوند. بعلاوه ولتاژ ورودی دستگاه NVR هایک ویژن 220 ولت می باشد و از نوع جریان AC می باشد که مصرف برق آن برابر با 50 وات است.

دستگاه هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 4 عدد هارد دیسک تا ظرفیت 10 ترابایت را هم دارد که با استفاده از تمام ظرفیت دستگاه می توان تصاویر روز های زیادی از دوربین ها را ذخیره کرد.

دیگر قابلیت های این دستگاه را در ادامه می بینید.

  • فرمت ضبط H265+ (فشرده کردن حجم تصاویر تا 5 برابر)
  • قابلیت ضبط حساس به حرکت انسان (حالت Motion)
  • قابلیت پخش همزمان 32 کانال پلی بک
  • ساپورت سیستم عامل های WINDOWS-ANDROID-IOS-MAC
منبع: فرارو

به "آشنایی با محصولات پرفروش برند هایک ویژن در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با محصولات پرفروش برند هایک ویژن در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید