ساروی برنزی شد، 2 مدال ایران در 9 وزن

به گزارش وبلاگ تحصیل، محمدهادی ساروی به مدال برنز وزن 97 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا رسید.

ساروی برنزی شد، 2 مدال ایران در 9 وزن

ملاقات های رده بندی و فینال اوزان 63، 67، 82 و 97 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا در شهر بلگراد صربستان برگزار گردید که محمدهادی ساروی به مدال برنز وزن 97 کیلوگرم رسید.

بر همین اساس در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر فلیکس بالدوف از نروژ را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 7 بر صفر رستم آساکولوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ساروی در مرحله نیمه نهایی مقابل آرتور الکسانیان قهرمان المپیک و دنیا از ارمنستان با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد و به ملاقات رده بندی رفت. وی در این ملاقات مقابل باشار از ترکیه با نتیجه 6 بر یک به رجحان رسید و صاحب مدال برنز شد.

در رقابت های 2 وزن سوم کشتی فرنگی قهرمانی دنیا امین میرزازاده به ملاقات فینال وزن 130 کیلوگرم رسید و مهدی محسن نژاد حذف شد.

مسابقات چهار وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا روز های 20 و 21 شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار گردید و در انتها تیم ایران به وسیله محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم به مدال نقره و محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان 60 و 130 کیلوگرم، فرداشب برگزار می گردد که امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم برای کسب مدال طلا به مصاف رضا کایالپ از ترکیه می رود.

در انتها مسابقات 8 وزن فرنگی تیم صربستان با 110 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفته است، آذربایجان با 100 امتیاز دوم است و تیم های ترکیه با 92 امتیاز، گرجستان با 66 امتیاز و ایران با 61 امتیاز در جایگاه های سوم تا پنجم قرار دارند.

وبلاگ تحصیل ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ساروی برنزی شد، 2 مدال ایران در 9 وزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساروی برنزی شد، 2 مدال ایران در 9 وزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید