پنجعلی: حواشی تیم ملی به نفع حریفانش در جام جهانی است، با مسائل مدیریتی در فوتبال روبرو هستیم

به گزارش وبلاگ تحصیل، پیشکسوت تیم فوتبال کشورمان گفت: به طور حتم حریفان تیم ملی فوتبال در جام جهانی از اتفاقات اتفاق افتاده سود می برند.

پنجعلی: حواشی تیم ملی به نفع حریفانش در جام جهانی است، با مسائل مدیریتی در فوتبال روبرو هستیم

محمد پنجعلی، پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ تحصیل جوان درباره اختلاف و دو دستگی در تیم ملی فوتبال گفت: به نظرم ضعف مدیریتی در فوتبالمان داریم و شرایط تیم ملی فوتبال نباید به اینجا بکشد که ملی پوشان به مسائل مدیریتی ورود نمایند. در حال حاضر تیم ملی برای بازی های جام جهانی باید آماده گردد اما هنوز هیچ کاری نکردند. اگر وارد معرکه شویم شرایط بدتر می گردد و اکنون تیم ملی احتیاج به آرامش دارد.

او اضافه کرد: به هر حال منافع ملی کشورمان در میان است و اصلا ما نباید در خصوص منافع ملی ریسک نموده و بازی کنیم. حضور در جام جهانی یک افتخار است و در روحیه مردم تاثیر می گذارد. به نظرم هر چه تیم ملی فوتبال از حاشیه سازی دور گردد به نفعش است.

پنجعلی توضیح داد: به طور حتم تیم ملی فوتبال از اتفاقات اتفاق افتاده ضرر می نماید و این موضوع به نفع حریفان ما در جام جهانی قطر است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره راهکارش برای انتها حواشی در تیم ملی فوتبال گفت: به نظرم هیچ تغییری تا انتها جام جهانی قطر نباید صورت بگیرد و هم و غم مسئولان باید برپایی اردوی مناسب و برگزاری چند بازی تدارکاتی مناسب برای تیم ملی فوتبال باشد در غیر این صورت این حواشی ادامه می یابد.

او در انتها گفت: در آستانه بازی های جام جهانی چه بلایی به سر تیم ملی فوتبال آمده است و این موضوع نشان می دهد که مسائل ما ریشه ای و مدیریتی است. بعلاوه سیاستگذاری در فوتبال معین نیست و این موضوع باعث ایجاد مسائل حاشیه ای می گردد.

وبلاگ تحصیل ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پنجعلی: حواشی تیم ملی به نفع حریفانش در جام جهانی است، با مسائل مدیریتی در فوتبال روبرو هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجعلی: حواشی تیم ملی به نفع حریفانش در جام جهانی است، با مسائل مدیریتی در فوتبال روبرو هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید