اخبار مجلس

صداوسیما مکلف به پرداخت حق پخش مسابقات ورزشی شد

در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس و در ادامه آنالیز بخش های هزینه ای لایحه بودجه 1401، بند ط تبصره 9 تصویب شد.

24 خرداد 1401

جزئیات پروتکل های کرونایی برای سفرهای نوروزی

خبرگزاری خبرنگاران-با وجود توسعه سویه اُمیکرون در کشور، آمارها نشان می دهد که نه تنها رعایت پروتکل های بهداشتی فرایند کاهشی پیدا نموده بلکه تا به امروز هیچ محدودیتی برای سفرهای مردم با وسایل نقلیه شخصی تصویب نشده که البته به نظر می رسد برای سفرهای نوروزی...

21 خرداد 1401

رئیس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه 1401 به مجلس می رود

خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که فردا رئیس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه 1401 در مجلس حضور پیدا می نماید.

3 اسفند 1400

ماجرای یارانه شب یلدا چیست؟

به گزارش خبرنگاران، سال گذشته 27 آذر ماه دولت در اطلاعیه ای بیان کرد که قرار است چهار ماه یارانه حمایتی به بعضی از مردم پرداخت کند. یارانه ای که مبلغ آن 100 هزار تومان بود و اولین مرحله آن 27 آذر ماه در آستانه شب یلدا به حساب سرپرستان بعضی از خانوارها واریز...

10 بهمن 1400

توضیح نخست وزیر انگلیس درباره انتقال پول نقد به ایران با هواپیما

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در سخنانی ادعا کرد که بازپرداخت بدهی این کشور به ایران از طریق انتقال مستقیم پول نقد بسیار پیچیده و با چالش هایی روبروست.

13 دی 1400

آمریکا با متحدان خود در اروپا برای حکمرانی فضای مجازی متحد می گردد

به گزارش خبرنگاران، وبگاه خبری اروپایی Euractiv، اخیراً طی گزارشی از ابتکار ایالات متحده آمریکا برای ارائه پیشنهادی در خصوص آینده حکمرانی فضای مجازی به بعضی از متحدان خود، اطلاع داد.

11 دی 1400

هدف حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی هانگژو است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی پس از انتصابش به عنوان سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی 2022 گفت: در ابتدا جا دارد از ریاست محترم جناب آقای دکترصالحی امیری و اعضای هیات اجرایی...

7 آذر 1400

الزامی بودن حضورکارمندان در اداره ها و دریافت دو دز واکسن

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: با توجه به توسعه واکسیناسیون و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، دورکاری ها لغو شد و کارمندان باید دو دز واکسن خود را دریافت کرده باشند.

3 آبان 1400

اعلام رشته ها و مواد امتحانی آزمون دکتری سال 1401

خبرگزاری خبرنگاران- اطلاعیه سازمان سنجش در مورد اعلام رشته ها و مواد امتحانی آزمون ورودی دوره های دکتری (Ph.D) سال 1401 منتشر شد.

12 شهریور 1400

مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی تا خاتمه شهریور تمدید گردد

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، درباره تمدید مهلت قانونی اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی به رئیس جمهور نامه نوشت.

6 مرداد 1400

افت 2458 واحدی شاخص بورس در سرانجام معاملات امروز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با وجود عرضه اولیه سهام شرکت مدیریت ارزش وابسته به صندوق بازنشستگی با کاهش 2458 واحد روبرو شد.

23 تیر 1400

شرایط ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی جدید اعلام شد ، ثبت نام ها غیرحضوری شد

وزیر آموزش و پرورش دستورالعمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان در مدارس در سال تحصیلی 1401-1400 را ابلاغ کرد و بر اساس آن ثبت نام سال تحصیلی جدید در تمام دوره ها، الکترونیکی است.

18 تیر 1400

خبرنگاران ایمن سازی جاده طالقان-هشتگرد در دستور کار نهاده شد

کرج - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز اعلام نمود که ایمن سازی جاده طالقان - هشتگرد در دستور کار نهاده شد.

18 خرداد 1400

شرایط برگزاری مراسم شب های قدر در شرایط کرونایی

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: در زمینه برگزاری مراسم شب های قدر و نماز عید فطر مصوب شده در شهرهای زرد و آبی با رعایت پروتکل ها از جمله فاصله گذاری و زدن ماسک برگزار می شود و در شهرهای نارنجی و قرمز صرفا در فضای باز و زمان برگزاری...

24 اردیبهشت 1400

تیم فوتبال سپاهان ایذه مجبور به بازی در اهواز است

مجید صیدعالی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: باشگاه فوتبال سپاهان ایذه پس از کسب مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر استان، سه فصل به طور متوالی در مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور حضور داشت و به رغم تمام مسائل اقتصادی و سخت افزاری اما نتایج قابل قبولی را کسب...

22 فروردین 1400

اختلافات مجلس و دولت پیش لرزه های انتخابات 1400 است

تهران (پانا) - یک نماینده مجلس گفت بیانیه ایران و آژانس خیلی جای بحث نداشت، دولت هم قانون مجلس را به موقع و گام به گام پیش برد. اتفاقات مجلس در آن روز به مدیریت مجلس برمی شود و باید در جلسه غیرعلنی موضوع حل وفصل می شد و نیاز به واکنش در این سطح نبود که با عجله...

7 فروردین 1400

تصویب مرگ خودخواسته در پرتغال

مجلس پرتغال روز جمعه لایحه ای را به تصویب رساند که بر اساس آن مرگ خودخواسته با بهره بردن از کمک پزشکی در این کشور قانونی می شود.

11 اسفند 1399

زمان نام نویسیدارا دوم اعلام شد، ثبت نام از فردا تا 19 شهریور

سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه ای، زمان آغاز و جزئیات پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) پالایشی یکم (دارا دوم) را بیان کرد.

19 مهر 1399

نظام سلامت متاثر از محدودیت های منابع در کشور است

معاون حقوقی، امور مجلس و امور استان های وزارت بهداشت گفت: دومین نشست مجازی روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی با بررسی چهار حوزه مهم و همچنین مسائل و چالش های پیش روی دانشگاه ها برگزار گشت.

25 شهریور 1399

فاجعه 290 میلیارد تومانی در انتظار فوتبال ایران

چند ماه پیش بود که فدراسیون فوتبال ایران و مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی و سابق تیم ملی به همکاری شان به شکل غیردوستانه ای خاتمه دادند و همین خاتمه غیردوستانه باعث شد هر دو طرف از یکدیگر به فیفا شکایت کنند. ویلموتس بی میلی فدراسیون فوتبال ایران به ادامه...

4 مرداد 1399
تعداد: (21)