آموزش نمایش موقعیت دقیق یا حدودی ملک در آگهی های خبرنگاران

به گزارش وبلاگ تحصیل، انتشار آگهی فروش یا اجاره املاک در خبرنگاران یکی از کارآمدترین راه های کنونی برای پیدا کردن مشتری است. تعداد بالای کاربران خبرنگاران باعث می گردد که آگهی شما به وسیله افراد بسیار زیادی دیده گردد. درنتیجه شانس تماس برای بازدید ملک و اجاره یا فروش آن نیز از روش های دیگر بیشتر است. دراین میان انتشار دقیق آگهی با اطلاعات کامل و جزئیات مجذوب کننده برای مشتری، اهمیت زیادی دارد. یکی از اطلاعات مفید برای مشتری، موقعیت حدودی ملک است. خبرنگاران برای راحتی کاربران، امکانی را برای درج موقعیت به صورت حدودی یا دقیق فراهم نموده است. در ادامه مطلب، بیشتر با این قابلیت آشنا می شوید.

آموزش نمایش موقعیت دقیق یا حدودی ملک در آگهی های خبرنگاران

درج موقعیت در آگهی املاک وبلاگ تحصیل

مشتریان املاکی که از سرویس های آنلاین برای پیدا کردن ملک موردنظر خود استفاده می نمایند، اهمیت زیادی به اطلاعات دقیق می دهند. درواقع هرچه آگهی اطلاعات بیشتری درباره ملک به مشتری بدهد، او برای تماس و بازدید بیشتر ترغیب می گردد. مشتریان در پی این هستند که تاحد امکان، پیش از صرف کردن زمان و حتی تماس با مالک یا مشاور املاک، آپارتمان یا دفتر موردنظر خود را به خوبی بشناسند.

فیلدهای متنوعی که وبلاگ تحصیل در زمان ثبت آگهی در اختیار شما می گذارد، این امکان را فراهم می نماید که ملک را با شرحاتی کامل آگهی کنید. این فیلدها، مشخصات متنوعی مانند موارد زیر را از ملک به مشتری نشان می دهند:

  • متراژ
  • سال ساخت
  • طبقه
  • تعداد اتاق
  • محله
  • امکانات ویژه (آسانسور، پارکینگ، انباری، …)

علاوه بر محله که در فیلدهای ابتدایی درج آگهی از کاربر خواسته می گردد، موقعیت ملک هم جزو بخش های مفید و مجذوب کننده برای مشتری احتمالی خواهد بود. به هرحال مشتری می خواهد کوچه و خیابان خانه، دفتر یا مغازه بعدی خود را بداند. ازطرفی، همه افراد علاقه ندارند که موقعیت ملک خود را به صورت دقیق به همه کاربران آنلاین نشان دهند.

چرا موقعیت حدودی؟

بعضی افراد ترجیح می دهند موقعیت ملک به صورت دقیق با آدرس خیابان و کوچه، قابل تشخیص نباشد. علت عده ای از آن ها، حفظ حریم خصوصی و امنیت ملک است. عده ای دیگر که اکثرا مشاور املاک هستند، برای جلوگیری از سوءاستفاده بعضی افراد، موقعیت املاک را در آگهی ذکر نمی نمایند. آن ها نگران هستند که رقبا، با دانستن آدرس دقیق، مستقیما با مالک ارتباط گرفته و به نوعی فایل آن ها را برای خود جذب نمایند.

دلایل بالا باعث می گردد تا بسیاری از افراد، موقعیت ملک خود را در آگهی های آنلاین بیان ننمایند. ازطرفی همان طور که گفتیم، بسیاری از مشتری ها برای تصمیم گیری بهتر در پی آگهی دقیق با بیان موقعیت هستند. اینجا وبلاگ تحصیل گزینه ای را برای حل چالش دو طرف ارائه نموده است که به نام موقعیت حدودی ملک در زمان درج آگهی دیده می گردد.

موقعیت حدودی ملک در آگهی وبلاگ تحصیل

برای استفاده از قابلیت نمایش موقعیت حدودی ملک، آسان ترین ابزار یعنی روشن و خاموش کردن یک دکمه، در اختیار شما است. برای این کار، پس از ورود به اپلیکیشن وبلاگ تحصیل، روی گزینه ثبت آگهی کلیک کنید تا وارد فرایند ثبت شوید.

در صفحه نو، دسته بندی املاک و سپس، زیردسته مرتبط را انتخاب کنید. (فروش مسکونی، اجاره مسکونی، فروش اداری و تجاری و غیره). همان طور که در تصویر زیر می بینید، گزینه دوم در ثبت آگهی، محدوده آگهی نام دارد. با انتخاب این گزینه، وارد فرایند انتخاب محله و موقعیت دقیق یا حدودی ملک می شوید.

در صفحه نو مانند تصویر زیر، باید شهر و محله آگهی را انتخاب کنید. پس از انتخاب شهر و محله، می توانید محدوده ملک را هم روی نقشه انتخاب کنید. نباید فراموش کنید که پر کردن این بخش، به معنای اطلاعات دقیق تر برای مشتری ها است و موجب تماس بیشتر و حقیقی تر آگهی شما می گردد. درواقع مشتری های بالقوه با تماشا موقعیت، اگر تمایل به سکونت در آن محله داشته باشند، با شما تماس می گیرند. بعلاوه بسیاری از تماس های بی مورد که به خاطر محل و خیابان به نتیجه نمی رسیدند، در همان مرحله اول حذف می شوند.

برای انتخاب موقعیت ملک روی نقشه، مانند تصویر زیر روی بخش افزودن محدوده روی نقشه کلیک کنید.

در صفحه نو، نقشه شهر انتخابی نمایش داده می گردد. اگر گزینه نمایش موقعیت دقیق در گوشی شما روشن باشد، اپلیکیشن به صورت اتوماتیک، موقعیت کنونی شما را روی نقشه تشخیص می دهد. اگر هم بخواهید موقعیت ملک را در جایی غیر از مکان فعلی خودتان نمایش دهید، با جابه جایی نقشه این امکان را دارید. پس از اینکه نشانگر نقشه روی موقعیت ملک نهاده شد، مانند تصویر زیر روی دکمه همین جا درسته کلیک کنید.

همان طور که در تصویر زیر می بینید، موقعیت ملک روی نقشه و بخش محدوده نمایش داده می گردد. اکنون اگر می خواهید موقعیت دقیق برای همه کاربران نشان داده نگردد، دکمه موقعیت دقیق نمایش داده نگردد را روشن کنید. با این کار، به جای یک نقطه دقیق، دایره ای حدودی در اطراف موقعیت ملک شما نمایش داده می گردد. درنتیجه همه موقعیت ملک را ازلحاظ کوچه و خیابان به مشتری نشان می دهید، هم موقعیت کاملا دقیق نمایش داده نمی گردد. اگر این دکمه را روشن نکنید، موقعیت ملک به صورت دقیق با یک علامت در نقشه نمایش داده می گردد.

در تصویر بالا، شرح موقعیت حدودی ملک را می بینید. با هر بار خاموش و روشن کردن این دکمه، تصویر دایره موقعیت حدودی تغییر می نماید. به بیان ساده:

قابلیت موقعیت حدودی ملک، به مالکان یاری می نماید که برترین نمایش را با حفظ حریم خصوصی و امنیت از موقعیت ملک خود در آگهی وبلاگ تحصیل داشته باشند. با فعال کردن این گزینه، شما خیابان و کوچه ملک خود را به صورت حدودی به مشتری نشان می دهید؛ اما موقعیت دقیق نشان داده نمی گردد. درنتیجه مشتری که در پی اطلاعات تکمیلی درباره موقعیت جغرافیایی باشد، به جواب خود می رسد. درمقابل، سودجویان امکان سوءاستفاده از موقعیت ملک شما در آگهی وبلاگ تحصیل را نخواهند داشت.

منبع: بلاگ دیوار

به "آموزش نمایش موقعیت دقیق یا حدودی ملک در آگهی های خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش نمایش موقعیت دقیق یا حدودی ملک در آگهی های خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید