امباپه در نقش مدیر ورزشی پی اس جی برای جذب مهاجم

به گزارش وبلاگ تحصیل، کیلیان امباپه ستاره محبوب پاری سن ژرمن علاقه زیادی به یکی از هم تیمی هایش در تیم ملی فرانسه دارد.

امباپه در نقش مدیر ورزشی پی اس جی برای جذب مهاجم

امباپه هم فوتبال رندال کولو موانی را می پسندد و هم در اردو های تیم ملی کشورش با او دوستی صمیمی پیدا نموده است. کولو موانی در حال حاضر مهاجم آینتراخت فرانکفورت است، اما کریستین فالک، دبیر فوتبال روزنامه آلمانی بیلد، امروز گفت که امباپه به شدت در کوشش است موانی را راضی کند تا سال جاری تابستان راهی پی اس جی شده و در پاریس به او ملحق گردد.

این خبر که نشان می دهد پی اس جی به کولو موانی علاقه مند شده برای منچستریونایتد نگران کننده خواهد بود چرا که شیاطین سرخ از مدتی پیش در پی جذب این مهاجم فرانسوی هستند. اریک تنهاخ معتقد است در کنار مارکوس رشفورد به یک مهاجم درجه یک دیگر احتیاج دارد و از مدتی پیش کولو موانی را به عنوان گزینه ایده آلش به مدیران باشگاه معرفی نموده است.

با اینکه از هری کین و ویکتور اوسیمن به عنوان دیگر گزینه های تنهاخ برای خط حمله یاد شده است، اما گزارش های رسانه ای در انگلیس نشان می دهد تنهاخ در وهله اول کولو موانی را ترجیح می دهد.

موانی تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد از نانت فرانسه به آینتراخت پیوست و در ترکیب این تیم عملکرد درخشانی داشته است. او تا اینجای فصل جاری برای تیم آلمانی 40 بار در رقابت های مختلف به میدان رفته و 20 گل زده و 14 پاس گل داده است.

کریستین فالک می گوید فرانکفورت تنها در صورتی با فروش کولو موانی موافقت خواهد نمود که مبلغی نزدیک به 100 میلیون تا 90 میلیون یورو دریافت کند.

منبع: فرارو

به "امباپه در نقش مدیر ورزشی پی اس جی برای جذب مهاجم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه در نقش مدیر ورزشی پی اس جی برای جذب مهاجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید