بازسازی رزیدنت اویل 4 پشتیبانی از پلی استیشن وی آر 2 را رایگان دریافت می نماید

به گزارش وبلاگ تحصیل، طبق گفته کمپانی کپ کام (Capcom)، توسعه حالت واقعیت مجازی بازسازی رزیدنت اویل 4 به طور رسمی شروع شده است.

بازسازی رزیدنت اویل 4 پشتیبانی از پلی استیشن وی آر 2 را رایگان دریافت می نماید

بازسازی یکی از برترین نسخه های سری ترس و بقای رزیدنت اویل برای عرضه در ماه آینده میلادی آماده می گردد و با وجود اینکه یکی از موردانتظارترین بازی های سال است، هنوز چیزهای زیادی در خصوص این بازی از جمله نسخه پلی استیشن وی ار 2 آن وجود دارد که اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. حال کپ کام در روز انتشار نوترین هدست واقعیت مجازی پلی استیشن یعنی 22 فوریه (3 اسفند)، اعلام نموده است که حالت واقعیت مجازی رزیدنت اویل 4 پس از عرضه بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. این حالت در قالب یک محتوای دانلودی به صورت رایگان قابل تجربه خواهد بود.

رزیدنت اویل 4 ابتدا در ژانویه 2005 برای گیم کیوب منتشر شد. این بازی در اواخر سال 2005 به پلی استیشن 2 منتقل شد و در ادامه برای بسیاری از سیستم هایی که چندین نسل از کنسول ها را در بر می گیرند، منتشر شد. در سال 2020، استودیوی Armature Games بازی را در موتور بازی سازی یونیتی به عنوان یک اثر واقعیت مجازی و به طور انحصاری برای هدست Oculus Quest 2 بازسازی کرد. علی رغم اینکه این بازی در حال حاضر نسخه بازسازی شده ای را در قالب Resident Evil 4 VR دریافت نموده است، انحصاری بودن آن برای هدست ذکر شده به این معنی است که کپ کام قادر به آوردن بازی به پلی استیشن وی آر 2 نیست. در عوض، این ناشر قرار است از نسخه ای نوی متناسب با قابلیت های هدست نو پلی استیشن رونمایی کند.

کپ کام هنوز اعلام ننموده است که آیا این نسخه مانند نسخه واقعیت مجازی رزیدنت اویل 7 روی پلی استیشن وی آر و به روزرسانی آینده واقعیت مجازی رزیدنت اویل 8 برای پلی استیشن وی آر 2 کل بازی را پوشش خواهد داد یا خیر. البته لازم به ذکر است که یکی از دلایلی این بازی ها به خوبی با واقعیت مجازی سازگار بودند، زاویه دید اول شخص بازی ها بود. از سوی دیگر رزیدنت اویل 4 در حالت کلی به صورت سوم شخص پیشرفته است.

بعلاوه این احتمال وجود دارد که حالت واقعیت مجازی بازی فقط حالت Mercenaries را پوشش دهد. هرچند این حالت و بخش داستانی مستقل با نقش آفرینی ایدا وانگ برای بازسازی رزیدنت اویل 4 تا به امروز تایید نشده اند. در هر صورت اطلاعات زیادی از این نسخه در دسترس نیست اما به نظر می رسد که این بازی در رویداد State of Play آینده حضور پیدا کند. بنابراین هواداران می توانند به زودی شاهد بخشی از محتوای واقعیت مجازی باشند.

بازسازی رزیدنت اویل 4 در تاریخ 24 مارس 2023 (4 فروردین 1402) برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. همانطور که ذکر شد، توسعه حالت واقعیت مجازی بازی به تازگی شروع شده و احتمالا به این زود ی ها شاهد آن نخواهیم بود.

منبع: Gematsu

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

مشاهده کالا

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

18,299,990 تومان

مشاهده و خرید

لگو مدل Hogwarts Express کد 75955

8,900,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

3,300,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

3,199,780

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "بازسازی رزیدنت اویل 4 پشتیبانی از پلی استیشن وی آر 2 را رایگان دریافت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی رزیدنت اویل 4 پشتیبانی از پلی استیشن وی آر 2 را رایگان دریافت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید