بمب نقل و انتقالاتی نیم فصل در انتظار تصمیم یحیی گل محمدی

به گزارش وبلاگ تحصیل، رامین رضاییان یکی از 11 بازیکن پرسپولیس است که در انتها فصل جاری قراردادش با سرخپوشان به اتمام خواهد رسید و هنوز شرایط این بازیکن برای فصل آینده تعیین نشده است. در یک هفته گذشته شایعات مختلفی در خصوص ماندن یا جدایی رضاییان از تیم سرخپوش تهرانی مطرح شده و از طرفی پرسپولیسی ها براساس درخواست یحیی گل محمدی در حال مذاکره با دانیال اسماعیلی فر هستند تا مدافع راست سپاهان را جذب نمایند.

بمب نقل و انتقالاتی نیم فصل در انتظار تصمیم یحیی گل محمدی

حضور اسماعیلی فر در پرسپولیس می تواند جایگاه وی در این تیم را تهدید کند و شاید مذاکره با این بازیکن یک پیام غیرمستقیم به رضاییان از سوی کادر فنی پرسپولیس باشد مبنی بر اینکه کادر فنی سرخپوشان تمایل چندانی به حفظ این بازیکن ندارد. البته گل محمدی هنوز در خصوص شرایط رضاییان چیزی به باشگاه اعلام نکرده است، ولی خود رضاییان تمایل به ماندن در پرسپولیس دارد.

براساس این گزارش، مدافع راست پرسپولیس در انتظار تصمیم گل محمدی است و اگر کادر فنی سرخپوشان تصمیم به ادامه همکاری با رضاییان نگیرد، وی راهی تیم دیگری خواهد شد. باید منتظر اتمام لیگ بماند تا تعیین گردد که کادر فنی پرسپولیس درباره رضاییان چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: فرارو

به "بمب نقل و انتقالاتی نیم فصل در انتظار تصمیم یحیی گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب نقل و انتقالاتی نیم فصل در انتظار تصمیم یحیی گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید