بیش از 70 هزار نفر مسافر در خراسان جنوبی جابجا شدند

به گزارش وبلاگ تحصیل، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: در امسال تا کنون 70 هزار و 344 نفر مسافر در قالب 5 هزار و 855 سفر جابجا شده اند.

بیش از 70 هزار نفر مسافر در خراسان جنوبی جابجا شدند

مهدی گرجی، امروز دوشنبه 15 فروردین به وبلاگ تحصیل گفت: راهداری و حمل و نقل جاده ای طی طرح نوروزی 1401 علاوه بر گشت های خود، نظارت بر سیستم حمل و نقل عمومی را نیز بر عهده دارد که از 25 اسفند ماه 1400 تا 6 فروردین ماه 480 دستگاه خودروی حمل و نقل مسافری در راه های استان مورد رصد و بازرسی قرار گرفته است.

به گزارش وبلاگ تحصیل، وی با بیان اینکه در این نظارت ها تمام نکات ایمنی، بهداشتی، استفاده از ماسک، سلامت خودرو و.... مورد رصد قرار می گیرد، توضیح داد: هدف این گشت ها کنترل سفرهای نوروزی و رعایت ظرفیت های سرویس دهی به وسیله شرکت های مسافری، نظارت بر سوار کردن و پیاده کردن مسافران و رعایت پروتکل های بهداشتی و در نهایت سلامت مسافران و سفر ایمن است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اظهار کرد: 253 راهدار در قالب 39 اکیپ در 33 راهدارخانه در طرح نوروزی 1401 به کارگیری شده که این طرح تا پانزدهم فروردین ماه 1401 ادامه خواهد داشت.

گرجی یادآور شد: در حال حاضر 44 شرکت حمل و نقل عمومی در سطح استان فعالیت می نمایند که به وسیله آنها تا کنون 70 هزار و 344 نفر مسافر در قالب 5 هزار و 855 سفر جابجا شده اند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 403 راننده در بخش مسافری در حال خدمات رسانی به مردم هستند، خاطر نشان کرد: مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را به وسیله سامانه 141 به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بیش از 70 هزار نفر مسافر در خراسان جنوبی جابجا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 70 هزار نفر مسافر در خراسان جنوبی جابجا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید