سخنرانی دوباره ملانیا ترامپ در کنوانسیون جمهوری خواستار پس از رسوایی قبلی

به گزارش وبلاگ تحصیل، ملانیا ترامپ پس از رسوایی گذشته در کپی برداری از سخنرانی همسر اوباما، بار دیگر در کنوانسیون جمهوری خواستار سخنرانی می نماید.

سخنرانی دوباره ملانیا ترامپ در کنوانسیون جمهوری خواستار پس از رسوایی قبلی

به گزارش ، به نقل از دیلی اکسپرس، پس از رسوایی چهار سال گذشته ملانیا ترامپ در سرقت ادبی و کپی برداری از سخنان میشل اوباما، همسر رئیس جمهور سابق آمریکا، حال بار دیگر قرار است وی در کنوانسیون ملی جمهوریخواهان سخنرانی کند.

طبق اعلام این پایگاه خبری، ملانیا ترامپ روز سه شنبه قرار است در کنوانسیون ملی جمهوریخواهان که می بایست نامزد نهایی این حزب را معرفی کند، سخنرانی کند.

این در حالی است که وی چهار سال پیش با نقل کلمه به کلمه سخنان میشل اوباما، همسر رئیس جمهور آمریکا، یک رسوایی را به بار آورده بود. ملانیا ترامپ در سخنرانی سال 2016، بخشی از سخنان میشل اوباما در کنوانسیون ملی حزب دموکرات را که در سال 2008 بیان نموده بود، عینا نقل کرد.

او آن موقع با این اقدام خود واکنش های فراوانی را به وجود آورد و مورد انتقاد های شدیدی نهاده شد.

لازم به ذکر است در حالی قرار است روز سه شنبه کنوانسیون حزب ملی جمهوریخواه برگزار گردد که در جریان گردهمایی ملی حزب دموکرات، جو بایدن رسما به عنوان نامزد حزب در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شده است.

در گردهمایی حزب ملی دموکرات که به طور مجازی برگزار گردید، دو رئیس جمهور سابق، بیل کلینتون و جیمی کارتر، به علاوه کالین پاول وزیر سابق خارجه آمریکا که جمهوری خواه است از آقای بایدن حمایت کردند.

کلینتون گفت که دونالد ترامپ کاخ سفید را به هرج و مرج کشانده است. این سومین کوشش بایدن برای کسب نامزدی حزب و نخستین موفقیت او در این زمینه است. او درحالی در انتخابات مقدماتی پیروز شد که در ماه فوریه کمپین او در آستانه فروپاشی به نظر می رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سخنرانی دوباره ملانیا ترامپ در کنوانسیون جمهوری خواستار پس از رسوایی قبلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنرانی دوباره ملانیا ترامپ در کنوانسیون جمهوری خواستار پس از رسوایی قبلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید