چشم امید ترامپ و جمهوری خواهان به شکوه کاخ سفید

به گزارش وبلاگ تحصیل، اگرچه ترامپ این بار مجبور است بدون حضور حامیان و جیغ و فریادهای عاشقان سینه چاکش رسما پذیرش نامزدی اش از سوی حزب جمهوری خواه را اعلام کند، اما او به کاخ سفید و شکوهش برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر امید بسته است.

چشم امید ترامپ و جمهوری خواهان به شکوه کاخ سفید

به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که مجبور شده برنامه های خود برای سخنرانی در جمع وسیعی از طرفدارانش در جکسونویل واقع در ایالت فلوریدا را به خاطر پاندمی کرونا لغو کند، به صورت زنده از کاخ سفید سخنرانی خواهد کرد.

این کنوانسیون همانند کنوانسیون ملی دموکرات ها به خاطر پاندمی کرونا به شکل کاملا متفاوتی برگزار خواهد شد؛ بیماری که این دو حزب را وادار کرده تا جلسات و سخنرانی های خود را به صورت آنلاین و مجازی برگزار کنند و برای جلوگیری از گردهمایی تعداد کثیری از طرفدارانشان که می تواند منجر به شیوع هر چه بیشتر این ویروس شود، خلاقیت به خرج دهند.

منابع نزدیک به کاخ سفید به مسائل بدست آوردن پیروزی و موفقیت از طریق یک کنوانسیون مجازی اذعان کردند اما مقامات وارد هفته ای می شوند که امیدوارند این کنوانسیون بیشتر از کنوانسیون ملی دموکرات ها سر و صدا راه اندازد.

جمهوری خواهان تاکید دارند که کنوانسیون ملی دموکرات ها در جلب نظر و ایجاد هیجان در بین رای دهندگان ناکام بوده است.

یکی از مقامات سابق کاخ سفید گفت: برگزاری یک کنوانسیون مجازی بسیار سخت و سخت است. اما فکر نمی کنم جمهوری خواهان همان اشتباهی را که دموکرات ها کردند، مرتکب شوند و تلاش کنند خیلی بامزه و ناز دیده شوند.

یکی از مقامات ارشد کمپین انتخاباتی ترامپ پیش بینی کرده که کنوانسیون ملی جمهوری خواهان بسیار هیجان انگیز خواهد بود و راه های جالبی را برای تبلیغ موفقیت ها و دستاوردهای ترامپ طی دوره نخست ریاست جمهوری اش پیدا می کند.

برخی متحدان جمهوری خواه ترامپ اذعان کردند که عدم امکان سخنرانی در جمع وسیعی از مردم مانعی برای ترامپ خواهد بود اما آنها شکوه کاخ سفید را بهترین گزینه دوم برای سخنرانی کنوانسیون می دانند.

انتظار می رود کاخ سفید میزبان تعداد اندکی میهمان برای حضور در سخنرانی ترامپ باشد و مارک میدوز، رئیس دفتر کاخ سفید به وبلاگ تحصیل گفته که ممکن است جمعیتی در نشنال مال حضور پیدار کنند. کمیته ملی جمهوری خواه قصد دارد پس از سخنرانی روز پنجشنبه ترامپ در بنای یادبود واشنگتن مراسم آتش بازی انجام دهد.

منابع نزدیک به کاخ سفید انتظار دارند این سخنرانی ترامپ به مناسبت قبول نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات نوامبر بر پایه سه موضوع مهم باشد: مبارزه با جو بایدن نامزد دموکرات ها از طریق توصیف وی به عنوان دست نشانده جناح چپ افراطی حزب دموکرات، با افتخار صحبت کردن درباره اقدامات و سوابق کاری اش در حوزه اقتصاد و دیگر حوزه ها، و ارائه تصویری از آینده در صورت پیروزی مجددش در انتخابات ریاست جمهوری.

جمهوری خواهان به امید جلب توجهات، سخنرانی هایی را با عنوان بزرگداشت داستان آمریکای بزرگ ترتیب داده اند.

افرادی که انتظار می رود در این رویداد سخنرانی کنند شامل اعضای کنگره از جمله سناتور تیم اسکات، کوین مک کارتی رهبر اقلیت مجلس کنندگان و نیکی هیلی سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل هستند.

مراسم های نامزدی کنوانسیون ملی جمهوری خواهان همچنان امروز (دوشنبه) به صورت حضوری در شهر شارلوت واقع در ایالت کارولینای شمالی برگزار خواهد شد اما تنها با حضور 336 هیات یعنی شش تن از هر ایالت و منطقه.

ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا نیز قصد دارد روز سه شنبه از کاخ سفید سخنرانی کند و مایک پنس معاون رئیس جمهور نیز روز چهارشنبه سخنرانی خود را به مناسبت قبول نامزدی برای معاونت ترامپ در انتخابات از فورت مک هنری واقع در بالتیمور انجام خواهد داد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "چشم امید ترامپ و جمهوری خواهان به شکوه کاخ سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم امید ترامپ و جمهوری خواهان به شکوه کاخ سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید