شرکت آما اطلاعیه داد: کارخانه نوآوری آزادی تا خاتمه 1403 باید تخلیه شود

به گزارش وبلاگ تحصیل، شرکت صنعتی آما صاحب زمین کارخانه نوآوری آزادی اطلاعیه ای در کدال منتشر کرده و گفته است که به ساکنان کارخانه نوآوری مهلت داده که تا خاتمه سال 1403 فرصت تخلیه این کارخانه را دارند.

شرکت آما اطلاعیه داد: کارخانه نوآوری آزادی تا خاتمه 1403 باید تخلیه شود

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تحصیل و براساس گزارش شرق، شرکت صنعتی آما صاحب زمین کارخانه نوآوری آزادی اطلاعیه ای در کدال منتشر کرده و گفته است که به ساکنان کارخانه نوآوری مهلت داده که تا خاتمه سال 1403 فرصت تخلیه این کارخانه را دارند. بنابر اعلام این شرکت، آن ها با کارخانه نوآوری آزادی درباره مهلت اجرای تخلیه توافق کرده اند.

در این توافق نامه تأکید شده است که هدف از امضای آن، تسهیل در تخلیه ملک است. آما تعهد داده که تا خاتمه سال 1403 از پیگیری امور اجرایی تخلیه ملک کارخانه نوآوری خودداری کند.

طرف دوم قرارداد که حامد انتظاریان، مدیرعامل و فرزین فردیس رئیس هیئت مدیره کارخانه نوآوری هم آوا هستند، باید در این مدت برای تخلیه ملک اقدام مؤثری انجام دهند یا مجدداً برای تمدید مهلت تخلیه، موافقت آما را بگیرند.

با توجه به اینکه اجاره نامه کارخانه نوآوری از ابتدای سال 1402 منقضی شده و برای آن اجاره ای پرداخت نشده است، طرف دوم این توافق نامه متعهد شده که 18 میلیارد تومان برای 9 ماهه ابتدای 1402 پرداخت کند.

از اول دی ماه 1402 تا خاتمه سال 1403 نیز باید ماهانه 4 میلیارد و 50 میلیون تومان برای اجاره این ملک پرداخت شود.

شرکت هم آوا خاتمهی هفته گذشته بدون اشاره به این جزئیات، از تمدید قرارداد اجاره کارخانه نوآوری آزادی خبر داده بود. به گفته آن ها، این تمدید با حمایت معاونت علمی و پارک فناوری پردیس امکان پذیر شده بود.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "شرکت آما اطلاعیه داد: کارخانه نوآوری آزادی تا خاتمه 1403 باید تخلیه شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت آما اطلاعیه داد: کارخانه نوآوری آزادی تا خاتمه 1403 باید تخلیه شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید