شما بگویید؛ اگر اپل واچ از اندروید پشتیبانی کند آن را می خرید؟

به گزارش وبلاگ تحصیل، اپل واچ ها در حال حاضر فقط از سیستم عامل iOS و بهتر است بگوییم از زیست بوم اپل پشتیبانی می نمایند. حال این پرسش را از شما داریم که اگر ساعت های اپل واچ از سیستم عامل اندروید هم پشتیبانی نمایند، به خریدشان ترغیب می شدید؟

شما بگویید؛ اگر اپل واچ از اندروید پشتیبانی کند آن را می خرید؟

در حال حاضر در دنیای گجت های پوشیدنی، اپل است که حرف اول را می زند و با ارائه محصولاتی مجذوب نماینده و کاربردی در جلب رضایت کاربران برترین عملکرد را داشته است. شرکت آمریکایی بخش بزرگی از این پیشرفت را مدیون گوشی های هوشمند خود یعنی آیفون هاست که در سراسر دنیا به یک نماد برای کلاس کاری بالا تبدیل شده اند. با افزایش علاقه مندی به این محصولات، اپل سیاست انحصاری شدیدی را در پیش گرفت و می خواهد تا جایی که می تواند، کاربرانش را درون زیست بومش حفظ کند و به آن ها اجازه خروج ندهد.

برای مثال الان وقتی شما یک ساعت هوشمند از سری اپل واچ بخرید، نمی توانید آن را با یک گوشی اندرویدی جفت کنید و عملکردی را که می خواهید از آن دریافت کنید. اپل کاری نموده که وقتی کسی یک ساعت هوشمند از سری اپل واچ را بخواهد، مجبور شود برای خرید آیفون هم هزینه کند. از طرفی آنقدر هم ساعت های خود را به قابلیت های مجذوب نماینده مجهز نموده که نمی شود آن ها را نادیده گرفت.

ساعت های هوشمند اندرویدی زیادی وجود دارند که شاید از اپل و محصولاتش پشتیبانی نمایند اما اپل واچ ها به صورت خاص فقط از زیست بوم خود شرکت آمریکایی پشتیبانی می نمایند و تجربه کم نظیری را هم در اختیار کاربران قرار می دهند. البته این در نهایت به سلیقه و انتظاری که یک شخص با گجتی خاص دارد بر می شود اما نمی شود انکار کرد اپل واچ ها واقعا در این زمینه بی نظیر هستند. البته رقبایی نظیر سامسونگ هم کوشش نموده اند تا با انحصاری کردن ساعت های هوشمند خود، تا حدودی نظر مثبت کاربران را به خود جلب نمایند اما هیچ شرکتی در زمینه انحصار، پیروز تر از اپل نبوده و نیست.

با این حال اگر از گوشی های اندرویدی استفاده می کنید، اگرچه امکان استفاده از اپل واچ ها فراهم نیست اما ساعت های هوشمند خوبی وجود دارند که می توانند احتیاج شما را رفع نمایند. از جمله این محصولات هم می توان به سری گلکسی واچ 4 و واچ 5 اشاره نمود که از سیستم عامل بسیار مجهز و غنی از اپلیکیشن Wear OS گوگل بهره می برند و با اپل واچ ها هم رقابت تنگاتنگی دارند.

اما این پرسش برایمان به وجود آمده که اگر اپل واچ ها از زیست بوم اندروید پشتیبانی می کردند، آیا حاضر می شدید برای گوشی اندرویدی خود، یک اپل واچ تهیه کنید یا ترجیح می دادید از نمونه های موجود نظیر گلکسی واچ 4، محصولات فیت بیت و… بهره ببرید که تنوع شان هم بسیار بالاست؟ پاسخ شما به این پرسش چه خواهد بود؟

  • بله، با کمال میل
  • شاید
  • خیر، گزینه های متنوع تر و مجذوب نماینده تری در دنیای اندروید وجود دارند
  • علت دیگر (کامنت کنید)

لطفاً نظرات خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شما بگویید؛ اگر اپل واچ از اندروید پشتیبانی کند آن را می خرید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شما بگویید؛ اگر اپل واچ از اندروید پشتیبانی کند آن را می خرید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید