عکس ، طارمی با اسطوره منچستر امضا کرد ، ستاره ایران در یک قدمی انتقال رویایی!

به گزارش وبلاگ تحصیل، روزنامه آبولا مدعی شد که ریو فردیناند در کوشش است تا مهدی طارمی را به یکی از تیم های لیگ جزیره ببرد.

عکس ، طارمی با اسطوره منچستر امضا کرد ، ستاره ایران در یک قدمی انتقال رویایی!

به گزارش وبلاگ تحصیل، به نظر می رسد که مهدی طارمی روز به روز، به رویای حضور در لیگ برتر انگلیس نزدیک می گردد. روزنانه آبولا در شماره امروز خود نوشته است که مهاجم ایرانی به وسیله ریو فردیناند راهی لیگ جزیره خواهد شد چرا که مدیربرنامه های طارمی، با شرکت ستاره سابق منچستر قرارداد دارد و در واقع فردیناند و همکارانش، ایجنت مهاجم بوشهری محسوب می شوند.

ریو فردیناند یک چهره برجسته در تاریخ منچستریونایتد است که اکنون زندگی خود را به عنوان یک مفسر ورزشی و بعلاوه به عنوان نماینده بازیکنان سپری می نماید. ستاره سابق شیاطین سرخ، به توانایی های طارمی خیره شده و پس از ثبت وکالت نامه ای با طارمی، در کوشش است تا انتقال فرضی این بازیکن ایرانی به بازار انگلیس را فراهم کند.

  • جادوی کی روش بعد از حذف ایران | بی رحمی فوتبال سهم من شد!

یک ایرانی، مدیر برنامه طارمی است اما او با ادعای ریو فردیناند موافقت کرد تا پلی برای حضور طارمی در لیگ برتر باشد. بازیکن سابق منچستریونایتد اکنون نقاط ورود احتمالی طارمی به لیگ برتر را تجزیه و تحلیل خواهد نمود، زیرا از قبل می داند باشگاهی که طارمی می خواهد به آنجا برود، همواره باید یک باشگاه با طرح و برنامه ریزی عالی باشد و نه تیمی در انتهای جدول، زیرا این بازیکن به پروژه ورزشی اولویت زیادی می دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، طارمی با اسطوره منچستر امضا کرد ، ستاره ایران در یک قدمی انتقال رویایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، طارمی با اسطوره منچستر امضا کرد ، ستاره ایران در یک قدمی انتقال رویایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید