فرایند تشکیل تیم های ملی پایه جهت اعزام به مسابقات قهرمانی دنیا

به گزارش وبلاگ تحصیل و روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی دنیا کاراته 2022 در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید (زیر 21 سال) در دو بخش پسران و دختران در آبان ماه 1401 در قونیه ترکیه برگزار می گردد.

فرایند تشکیل تیم های ملی پایه جهت اعزام به مسابقات قهرمانی دنیا

نحوه گزینش ورزشکاران و تشکیل تیم های ملی پایه به این توضیح اعلام شد:

1- حضور در لیگ های کاراته وان کشوری با ضریب تأثیر شش و سه، که ضریب تأثیر امتیازات در بولتن مسابقات اعلام می شود.

2. حضور در مسابقات قهرمانی کشوری سهمیه ای، که از هر استان در هر رده کاتا و کومیته فقط یک نفر مجاز به شرکت است. (سوم مشترک ندارد)

3. حضور در مسابقات قهرمانی کشوری آزاد که شرکت در آن برای تمامی کاراته کاها واجد شرایط بلامانع است. به جز پنج نفر برتر رنکینگ کاراته وان و سه نفر برتر مسابقات قهرمانی کشور که به علت مسجل شدن حضورشان در مرحله دوم انتخابی تیم ملی، حق شرکت در این دوره از رقابت ها را ندارند. (سوم مشترک ندارد)

پس از برگزاری کلیه رویدادهای فوق در مجموع یازده نفر به مرحله دوم انتخابی تیم ملی راه پیدا می نمایند. نفر اول رنکینگ کاراته وان، نفر اول قهرمانی کشوری سهمیه ای و نفر اول قهرمانی کشوری آزاد (مجموع سه نفر) مستقیم به انتخابی نهایی تیم ملی راه می یابند.

هشت نفر به جای مانده، ابتدا در دو گروه چهار نفره به صورت دوره ای به رقابت پرداخته و نفر اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری جهت معین نفر برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در انتها، چهار نفر برتر (کاراته وان، قهرمانی کشوری سهمیه ای، قهرمانی کشوری آزاد، همچنین نفر برتر از هشت نفر) به صورت دوره ای به منظور انتخاب نفر نهایی رقابت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرایند تشکیل تیم های ملی پایه جهت اعزام به مسابقات قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند تشکیل تیم های ملی پایه جهت اعزام به مسابقات قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید