لیگ جهانی کاراته وان استانبول، صادقی برای کسب مدال برنز یکشنبه روی تاتامی می رود، حذف باقری و افسانه

به گزارش وبلاگ تحصیل، فاطمه صادقی کاتاروی کشورمان برای کسب مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان استانبول 2021 یکشنبه هفته پیش رو به روی تاتامی خواهد رفت.

لیگ جهانی کاراته وان استانبول، صادقی برای کسب مدال برنز یکشنبه روی تاتامی می رود، حذف باقری و افسانه

به گزارش وبلاگ تحصیل و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین مرحله لیگ کاراته وان در سال 2021 از امروز (آدینه) تا یکشنبه 24 اسفند ماه در استانبول ترکیه برگزار می گردد.

فاطمه صادقی نماینده کاراته کشورمان در بخش کاتا بانوان با پیروزی در دو مرحله مقابل حریفان خود به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و پس از آن با قرار دریافت در صندلی دوم برای کسب مدال برنز روز یکشنبه هفته پیش رو (24 اسفند ماه) روی تاتامی می رود.

براساس این گزارش، فاطمه صادقی در دور اول با 24.34 امتیاز و قرار دریافت در رتبه اول گروه خود به مرحله دوم صعود کرد. او در مرحله دوم با امتیاز 24.12 و قرار دریافت در رتبه سوم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

صادقی در نیمه نهایی با امتیاز 25.12 و قرار دریافت در صندلی دوم از صعود به فینال باز ماند و برای کسب مدال برنز با تریانا دی انوفریو دارنده دو مدال نقره و یک مدال برنز لیگ های دنیای کاراته وان از ایتالیا مسابقه خواهد داد.

مهسا افسانه و نگین باقری دیگر کاتاروهای کشورمان نیز در مسابقات امروز روی تاتامی رفتند. افسانه با کسب 23 امتیاز از گروه چهارم پیروز به صعود نشد، اما نگین باقری پس از کسب امتیاز 23.54 و صعود از گروه سوم، در مرحله بعد با کسب 23.50 امتیاز و حضور در صندلی ششم جدول گروه خود از صعود بازماند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ تحصیل بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ تحصیل بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ جهانی کاراته وان استانبول، صادقی برای کسب مدال برنز یکشنبه روی تاتامی می رود، حذف باقری و افسانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی کاراته وان استانبول، صادقی برای کسب مدال برنز یکشنبه روی تاتامی می رود، حذف باقری و افسانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید