متقاضیان برای دریافت BOWP دیگر محدودیت 4 ماهه برای درخواست ندارند

به گزارش وبلاگ تحصیل و به نقل از سی آی سی نیوز، کانادا اخیراً تغییراتی را در راستای تسهیل فرایند دریافت اجازه کار Bridging Open Work permit که به اختصار BOWP نامیده می گردد، ایجاد نموده است. BOWP به مقیمان موقت دارای اجازه کار که برای اقامت دائم کانادا درخواست داده اند، اجازه می دهد طی زمانی که منتظر نتیجه درخواست اقامت دائم خود هستند، به کار در کانادا ادامه دهند.

متقاضیان برای دریافت BOWP دیگر محدودیت 4 ماهه برای درخواست ندارند

طبق تغییرات تازه، متقاضیان برای دریافت BOWP دیگر محدودیتی در زمان درخواست ندارند. پیش از این، آنها باید ظرف 4 ماه قبل از انقضاء اجازه کار فعلی خود برای BOWP اقدام می کردند. بعلاوه، افرادی که اجازه کار آنها منقضی شده اما واجد شرایط شرایط حفظ شده (maintained status) در کانادا باشند، قادرند BOPW دریافت نمایند. پیش تر این امکان تنها برای متقاضیانی وجود داشت که هنگام درخواست دارای maintained status بودند.

  • متقاضیان برنامه انتخاب استانی (PNP)
  • متقاضیان پایلوت کشاورزی-غذایی (Agri-Food Pilot)
  • نیروی کار متخصص کبک (QSW)
  • متقاضیان برنامه نیروی کار متخصص (FSWP)
  • متقاضیان برنامه نیروی کار ماهر فدرال (FSTP)
  • متقاضیان برنامه تجربه کانادایی (CEC)

BOWP برای نیروی کار متخصص کبک و متقاضیان PNP به مدت 24 ماه، یا تا زمان انقضای پاسپورت آنها (قبل از این زمان) معتبر است. BOWP های صادر شده برای متقاضیان سایر برنامه های مهاجرتی به مدت 12 ماه معتبر خواهد بود.

در صورتی که همسر متقاضیان نیز مایل به دریافت BOWP باشند، باید به صورت جداگانه درخواست دهند.

شایان ذکر است متقاضیان قبل از ارسال درخواست باید از شرایط موردنیاز شاخه مدنظر خود آگاه شوند. این اطلاعات در وبسایت اداره مهاجرت کانادا آمده است.

منبع: خبرکانادا

به "متقاضیان برای دریافت BOWP دیگر محدودیت 4 ماهه برای درخواست ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متقاضیان برای دریافت BOWP دیگر محدودیت 4 ماهه برای درخواست ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید