مدیرعامل بانک صنعت و معدن منصوب شد

به گزارش وبلاگ تحصیل، تهران (پانا) - وزیر امور مالی و دارایی در حکمی علی خورسندیان را به سمت مدیرعامل بانک صنعت و معدن منصوب کرد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن منصوب شد

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، سید احسان خاندوزی در این حکم از مدیرعامل نو بانک صنعت و معدن خواست تا همه کوشش و مساعی خود را در راستای نیل به اهدافی همانند راهنمایی اعتبارات به سمت بخش های مولد اقتصاد، سودآور ساختن عملیات بانک، خروج از بنگاه داری و واگذاری اموال مازاد، استقرار کامل حاکمیت شرکتی، استقرار کامل نظام اعتبارسنجی، رعایت کامل مصوبه های شورای پول و اعتبار، توجه به جوان گرایی، شفافیت، جلوگیری از تعطیلی واحدهای تملیکی، وصول مطالبات و رعایت انضباط بودجه مصوب و مدیریت هزینه ها معطوف کند.

خورسندیان از فروردین ماه سال گذشته به عنوان عضو هیأت مدیره همکاری خود را با بانک صنعت و معدن شروع کرد.

وی دارای مدرک دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه عالی دفاع ملی است و علاوه بر عضویت هیات مدیره بانک صنعت و معدن، در کارنامه شغلی وی سوابق تجربی و کاری ارزشمندی در زمینه های اقتصادی و بانکی به چشم می خورد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها، مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه و شرکت های دولتی، مدیرکل دفتر تحقیقات و سیاست های پولی و بازرگانی، ریاست گروه مطالعات اقتصادی بین الملل وزارت امور اقتصادی و دارایی و بعلاوه عضویت در هیات مدیره بانک ملت از جمله مهمترین مسوولیت های وی در گذشته بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مدیرعامل بانک صنعت و معدن منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل بانک صنعت و معدن منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید