آماده باش 500 نیروی امدادیِ استان کرمان در نوروز

به گزارش وبلاگ تحصیل، خبرنگاران/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آماده باش 500 نیروی امدادی این جمعیت در ایام نوروز در محورهای مواصلاتی استان اطلاع داد.

آماده باش 500 نیروی امدادیِ استان کرمان در نوروز

رضا فلاح در جلسه شورای امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه پاسخگویی به حوادث از مهمترین وظایف هلال احمر است، گفت: طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر در استان کرمان با آماده باش 500 نجاتگر و پرسنل آموزش دیده و مجرب در 25 پایگاه امداد و نجات بین شهری ثابت و موقت در محورهای مواصلاتی اجرا می گردد.

وی با اشاره به فعالیت 24 مرکز پیغام در سراسر استان اضافه نمود: تیم های امدادهوایی و آنست نیز در این ایام در مرکز استان آماده خدمت رسانی هستند.

خلیل الله همایی عضو هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این جلسه اعلام کرد: خدمات خالصانه نیروهای داوطلب و امدادگر هلال احمر یادآور و تداعی کننده دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه تعامل یکی از رمزهای موفقیت است، اضافه نمود: جمعیت هلال احمر استان کرمان با تعاملات بسیار خوب درون و برون سازمانی توانسته به وظیفه امدادرسانی اش را در ستاد مدیریت بحران استان به خوبی عمل کند.

همایی در خاتمه با اشاره به اهمیت جذب و نگهداری نیروهای داوطلب در جمعیت هلال احمر گفت: فرمانداران و دهیاران سرمایه های اجتماعی مهمی برای معرفی خدمات جمعیت هلال احمر در راه اندازی خانه های هلال هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آماده باش 500 نیروی امدادیِ استان کرمان در نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش 500 نیروی امدادیِ استان کرمان در نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید