آگوئرو: بازگشتم به اسپانیا را رد نمی کنم، بازی برگشت با رئال مادرید آسان نخواهد بود

به گزارش وبلاگ تحصیل، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی احتمال بازگشتش به لالیگای اسپانیا را رد نمی کند.

آگوئرو: بازگشتم به اسپانیا را رد نمی کنم، بازی برگشت با رئال مادرید آسان نخواهد بود

به گزارش وبلاگ تحصیل، سرخیو آگوئرو که در سال 2011 از اتلتیکومادرید به منچسترسیتی پیوست و در این سال ها کمک بسزایی به این تیم انگلیسی برای کسب چهار قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، پنج قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و سه قهرمانی در جام خیریه کرد، احتمال بازگشتش به فوتبال باشگاهی اسپانیا را رد نمی کند، این در حالی است که او تنها یک فصل دیگر با منچسترسیتی قرارداد دارد.

این مهاجم آرژانیتنی که ماه آینده میلادی (ژوئن) 32 ساله می شود و با 254 گل زده، بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی به شمار می رود، در گفت وگو با برنامه ال چیرینگیتو از شبکه تلویزیونی مگا اسپانیا، درباره آینده حرفه ای اش گفت: صحبت در این باره سخت است، به این فکر نمی کنم که قرار است چه کار کنم. می دانم هر روز که می گذرد به انتها قراردادم نزدیکتر می شوم، احتمالاً پیشنهادهایی هم دریافت خواهم کرد، اما باید ببینیم چه خواهد شود.

وی اضافه نمود: در حال حاضر سعی می کنم و می خواهم با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسیم که اگر به این هدف برسیم، این دستاورد خوبی برای من و باشگاه خواهد بود، اما واقعاً به این فکر نکرده ام که پس از 2021 قرار است چه کار کنم. همچنین چشم انداز فعلی شرایط را دشوارتر هم می کند. اگر فصل بعد دیرتر شروع شود، احتمالاً دیرتر قراردادم با منچسترسیتی انتها خواهد یافت، شاید در ماه آگوست یا چیزی شبیه به این و از آنجایی که قرارداد بیشتر بازیکنان در ماه ژوئن به انتها می رسد باید ببینیم اوضاع چطور پیش خواهد رفت، برای مثال ممکن است قراردادها با این شرایط طولانی تر شود، نمی دانم باید ببینیم اوضاع چطور پیش خواهد رفت.

مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی ادامه داد: من بازگشت به اسپانیا یا رفتن به کشوری دیگر را رد نمی کنم. نمی دانم چه کار خواهم کرد. در حال حاضر از بودن در شهر منچستر حس خوب و راحتی دارم. می خواهم بهترین بازی هایم را برای منچسترسیتی به نمایش بگذارم و پس از آن خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

آگوئرو همچنین درباره بازی برگشت دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (بازی رفت را منچسترسیتی 2 بر یک در برنابئو به سود خود انتها برد)، گفت: ما دوست داریم بازی برگشت مقابل رئال مادرید را در ورزشگاه اتحاد مقابل هواداران مان برگزار کنیم و دیدن آنها و جوی که شکل می دهند، فوق العاده است، اما اگر آن بازی بدون تماشاگر برگزار شود، به سود همه خواهد بود.

وی ادامه داد: ما نتیجه خوبی در برنابئو گرفتیم. قطعاً بازی برگشت آسان نخواهد بود چون ما از حریفی به نام رئال مادرید صحبت می کنیم و می دانیم این تقابل هنوز تمام نشده است. باید به مانند بازی رفت، در اتحاد نیز تمرکز لازم را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آگوئرو: بازگشتم به اسپانیا را رد نمی کنم، بازی برگشت با رئال مادرید آسان نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آگوئرو: بازگشتم به اسپانیا را رد نمی کنم، بازی برگشت با رئال مادرید آسان نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید