خبرنگاران سه ویا و شاختار به نیمه نهایی لیگ اروپا رسیدند

به گزارش وبلاگ تحصیل، تهران- خبرنگاران- تیم های سه ویا از اسپانیا و شاختاردونتسک از اوکراین با برتری مقابل حریفان به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کردند.

خبرنگاران سه ویا و شاختار به نیمه نهایی لیگ اروپا رسیدند

بامداد چهارشنبه در ادامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، 2 دیدار برگزار شد که با برتری و صعود نمایندگان اسپانیا و اوکراین همراه بود.

در یکی از این بازی ها، سه ویا با تکل گل لوکاس اوکامپوس هافبک آرژانتینی خود با حساب یک بر صفر وولورهمپتون را مغلوب کرد.

در این دیدار وولورهمپتون روش کاملا تدافعی را در دستور کار داشت و به سرعت آداما ترائوره و رائول خیمنز در ضدحملات دل بسته بود.

در دقیقه 11 ترائوره با حرکتی انفرادی خود را به محوطه جریمه حریف رساند و با خطا متوقف شد تا وولوهمپتون صاحب پنالتی شود.

خیمنز مکزیکی پشت توپ ایستاد که ضربه او را دروازه بان جوان سه ویا به زیبایی مهار کرد.

در ادامه سه ویا که پرافتخارترین تیم این مسابقات است با اتکاء به خط میانی قدرتمند خود بر توپ و میدان تسلط داشت، اما دفاع پرتعداد نماینده انگلیس اجازه گلزنی به حریف را نمی داد.

در دقیقه 88 ارسال های متعدد سه ویا نتیجه داد و ارسال اور بانگا با ضربه سر مناسب لوکاس اوکامپوس همراه شد تا نماینده اسپانیا سزاوارانه به گل دست یابد.

در دیگر بازی، شاختاردونتسک اوکراین مقابل بازل سوئیس به برتری چهار بر یک دست یافت تا صعود آسانی به نیمه نهایی داشته باشد.

جونیور موریس، تایسون، آلن پاتریک و دودو برای شاختار در این بازی پیروز به گلزنی شدند. وولفسینکل هم تنها گل بازل را به نام خود ثبت کرد.

پیش از این نیز، اینتر با برتری مقابل لورکوزن و منچستریونایتد با عبور از کپنهاگن به جمع چهار تیم برتر رسیده بودند.

با این اوصاف در مرحله نیمه نهایی، اینتر ایتالیا با شاختار اوکراین و منچستریونایتد انگلیس با سه ویا اسپانیا مصاف می دهند. بازی های نیمه نهایی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و با تصمیم اتحادیه فوتبال اروپا، دیدارهای یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال به صورت تک بازی و متمرکز در آلمان پیگیری می شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سه ویا و شاختار به نیمه نهایی لیگ اروپا رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه ویا و شاختار به نیمه نهایی لیگ اروپا رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید