معروف ترین مکان های اسپانیا ، پرگردشگرترین کشور اروپایی

به گزارش وبلاگ تحصیل، قبل از سفر به اسپانیا باید انتخاب کنید! جاذبه های تاریخی؟ تفریحات ساحلی؟ یا هر دو؟ کشور اسپانیا مجموعه ای از زیباترین جاذبه های اروپا را در دل خود جای داده است. به هر کجای این کشور که سفر کنید تصویری از زیباترین شهرهای دنیا را مقابل خود خواهید دید. پس برای شناختن معروف ترین مکان های اسپانیا مطالعه این مطلب را از دست ندهید. ما می خواهیم شما را به دیدن بهترین جاذبه های گردشگری این کشور ببریم.

معروف ترین مکان های اسپانیا ، پرگردشگرترین کشور اروپایی

باز شدن مرزهای گردشگری اسپانیا و شروع صدور برای گردشگران بهانه ای شد بر اینکه به سراغ معروف ترین مکان های اسپانیا رفته و با زیباترین جاذبه های این کشور آشنا شویم. بدین ترتیب شما می توانید مقصد مورد نیاز خود را در تور اسپانیا انتخاب و برای سفر به آن برنامه ریزی کنیم.

بارسلونا؛ شهر شاهکارهای معماری گائودی

آنتونی گائودی به ساخت و طراحی بناهای عجیب و غریب معروفیت دارد و ساختمان های طراحی شده از طریق این معمار خلاق امروزه به معروف ترین مکان های اسپانیا تبدیل شده اند که دوستداران معماری را از سراسر دنیا به سوی شهر بارسلونا می کشاند. گائودی در تمام سازه های خود از خط های مورب استفاده کرده و اشکال غیرواقعی و تخیلی بیشترین تصاویری ست که در بناها دیده می گردد. در این بین کلیسای ساگرادا فامیلیا، ساختمان کازاباتیو و پارک گوئل توانسته اند بیشترین توجه را به سوی خود جلب کنند. کاشی کاری های منحصر به فرد، نماهای برجسته و دودکش های عجیب از ویژگی های هنر گائودی هستند که تصویری بسیار زیبا از بارسلونا را به نمایش می گذارند.

گرانادا؛ باغ های جنرالایف و قصرالحمرا

چندین ساختمان به سبک معماری آفریقایی، باغ، دیوارهای بلند و یک مسجد قصرالحمرا را تشکیل داده اند. این قصر که مانند نگینی در شهر گرانادا می درخشد و سالانه میزبان هزاران گردشگر از نقاط مختلف دنیا است. علاوه بر نمای ظاهری، حکاکی های سنگی و نقاشی های طلایی کشیده شده بر روی دیوار قصر بسیار قابل تحسین بوده و چشم ها را به خود خیره می کنند. باغ های جنرالایف که در پشت قصر الحمرا قرار گرفته اند از دیگر جاذبه های گردشگری شهر گرانادا هستند. باغ های جنرالایف و قصرالحمرا بناهای به جا مانده از دوره رنسانس هستند که به دستور چالز پنجم ساخته شده و اکنون به زیباترین جاذبه های گردشگری اسپانیا تبدیل شده اند.

مادرید؛ موزه دل پرادو و میدان پلازامایور

مادرید مرکز اسپانیا بیشتر به داشتن قصرهای سلطنتی و موزه های ارزشمند معروف می باشد. موزه دل پرادو از معروف ترین مکان های اسپانیا ست که گران بهاترین آثار تاریخی را در خود جای داده است. خیابان پسئو دل پرادو در مادرید میزبان این موزه ارزشمند می باشد. شاهکارهایی از هنرمندان خبره اسپانیایی و اروپایی از جمله ولاسکِز، گویا، رافائل، روبنس و بوش در دل پرادو به نمایش گذاشته شده است. در حال حاضر بیش از 8600 نقاشی و 700 مجسمه در این موزه نگه داری می گردد. میدان پلازامایور نیز از دیگر معروف ترین مکان های اسپانیا است که قدمت آن به دوران پادشاهی فیلیپ سوم برمی گردد. در حال حاضر دنج ترین کافه ها، بهترین رستوران ها و فست فودهای مادرید را در این میان می توان دید.

سویل؛ قصر آلکازار و کلیسای جامع چند صد ساله

آلکازار قصری بسیار زیبا در شهر سویل مادرید است که ساخت اولیه آن به دست مسلمانان کلید خورد. این قصر با معماری منحصربه فرد در میراث دنیای یونسکو نیز به ثبت رسیده و جز مشهورترین جاذبه های گردشگری اسپانیا به شمار می رود. این قصر بسیار زیبا از چندین اتاق، سالن، بالکن، باغ های پرتقال و لیمو و حیاطی بسیار زیبا تشکیل شده است. بعد از قصر آلکازار، کلیسای جامع سویل از دیگر جاذبه های این شهر معروف به شمار می رود. این کلیسا بیشتر معروفیت خود را مدیون مجسمه تمام طلایی خود می باشد. جالب است بدانید که آرامگاه کریستف کلمب در این شهر قرار گرفته است.

والنسیا؛ شهر علم و هنر اسپانیا

والنسیا از شگفت انگیزترین شهرهای اسپانیا می باشد. این شهر با جاذبه های تاریخی و هنرمندان به نامی که دارد به شهر علم و هنر معروف شده است. برگزاری جشنواره گوجه فرنگی، تیم فوتبال معروف والنسیا، رودخانه زیبایی که از وسط شهر می گذرد و ساحل زیبای ساحل مالواروسا والنسیا را به معروف ترین مکان های اسپانیا تبدیل کرده اند. در این شهر می توانید از کلیسای جام مقدس، آکواریوم بزرگ اقیانوس شناسی، پارک رودخانه قدیمی توریا، بنای تاریخی مرکز تبادل ابریشم و میدان آیونتامیِنتو دیدن کنید. برای اطلاع از تاریخ برگزاری فستیوال گوجه فرنگی و رزرو هتل در والنسیا با همکاران ما در واحد تور در ارتباط باشید.

کاستا دل سول؛ سواحل رویایی اسپانیا

کاستا دل سول را می توان بهشت منطقه آندلس اسپانیا به شمار آورد. این ساحل زیبا با انوع تفریحات آبی و امکاناتی که دارد سالانه میلیون ها گردشگر را به سوی خود جذب می کند. شن های صاف و نرم، کافه رستوران های شیک و هتل های 5 ستاره از ویژگی های اصلی سواحل کاستا دل سول هستند. جالب است بدانید که کاستا دل سول از 125 ساحل کوچک و بزرگ تشکیل شده و بیش از 161 کیلومتر طول دارد. ساحل ال باجوندیلو (El Bajondillo)، ساحل لا کاریهوئلا (La Carihuela)، ساحل پورتو بانوس (Puerto Banus)، ساحل لا فونتانیلا (La Fontanilla) و ساحل پلایا دل کانوئلا (Playa del Canuelo) از معروف ترین سواحل کاستا دل سول هستند.

اسپانیا و خوشمزه های معروف اروپایی

بی شک غذاهای اسپانیا بخشی از مجذوب کنندهیت این کشور را به خود اختصاص داداه اند. غذاهایی که از فرهنگ مردم این کشور منشا گرفته، در طول قرن ها میان مردم این سرزمین دست به دست شده و به شکل لذیذ امروزی درآمده اند. لذیذترین غذاهای اروپایی را می توانید در رستوران های اسپانیایی پیدا کنید. املت اسپانیایی، تورتیلا اسپانیولا، پائیای والنسیایی، سوپ گازپاچو، پاتاتاس براواس، کروکتس، مرغ اسپانیایی، امپاناداس، خوراک ماهی مرکب و گمبس الخییو از لذیذترین غذاههای اسپانیایی به شمار می فرایند که در سفر به این کشور باید تجربه کنید.

بیشتر بخوانید …

5 شهر زیبا و مجذوب کننده اسپانیا

کلیسای ساگرادا فامیلیا پربازدیدترین جاذبه تاریخی در کجا قرار گرفته است؟

کلیسای ساگرادا فامیلیا پربازدیدترین جاذبه تاریخی اسپانیا در کجا قرار گرفته است؟

معرفی فرودگاه بین المللی بارسلونا در اسپانیا

بهترین مقاصد اروپایی در فصل پاییز

معرفی فرودگاه باخاراس مادرید، اسپانیا

قیمت تور اروپا در تابستان 1400

شرایط نو تور اسپانیا در دوره کرونا

افتخارات آژانس هواپیمایی وبلاگ تحصیل

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک

به "معروف ترین مکان های اسپانیا ، پرگردشگرترین کشور اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین مکان های اسپانیا ، پرگردشگرترین کشور اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید