آیا مسمومیت الکلی در زنجان زیاد است؟

به گزارش وبلاگ تحصیل، خبرنگاران/زنجان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در زنجان نیز همانند سایر استان ها مواردی از مسمومیت های ناشی از مصرف الکل وجود دارد ولی خوشبختانه شاهد پیک این نوع از مسمومیت در استان نبودیم.

آیا مسمومیت الکلی در زنجان زیاد است؟

علیرضا آرمانی کیان در گفت وگو با وبلاگ تحصیل، در رابطه با فرایند بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: خوشبختانه همچنان فرایند بیماری کرونا در استان نزولی بوده و بیماری کنترل شده است و با ثبات پیش می رویم و مسئله ای در این زمینه وجود ندارد.

وی در رابطه با افتتاح بخش های غیرکرونایی بیمارستان های استان، اضافه نمود: بخشی از خدمات بخش هایی که به دلیل بیماری کرونا محدود شده بود، راه اندازی شده و سایر بخش ها نیز در حال راه اندازی است تا سایر بیماران از خدمات درمانی محروم نشوند.

این مسئول در پاسخ به این سئوال که آیا شما پیش بینی می کنید در اسفندماه امسال شاهد پیک چهارم کرونا در استان باشیم، شرح داد: با توجه به اینکه در ماه گذشته محدودیت های کرونایی اعمال شده بود، شاهد کاهش آمار مبتلایان و فوتی ها بودیم اما پس از برداشته شدن این محدودیت ها با شروع ارتباطات، گاهی شاهد رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی هستیم ولی عموم مردم این پروتکل ها را رعایت می کنند، باز هم با توجه به نظر وزارت بهداشت شاهد پیک چهارم کرونا باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در رابطه با مسمومیت های ناشی از الکل، خاطرنشان کرد: طبق آمار کشوری در همه استان ها مواردی از مسمومیت الکلی وجود دارد ولی خوشبختانه مسمومیت ناشی از مصرف الکل در استان زنجان بالا نبوده و جزو اپیدمی ها نیست و شاهد پیک این نوع مسمومیت در استان نبودیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آیا مسمومیت الکلی در زنجان زیاد است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا مسمومیت الکلی در زنجان زیاد است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید