اطلاعات لو رفته از رنگ های متنوع آی مک 2021 و مک پروی کوچکتر خبر می دهد

به گزارش وبلاگ تحصیل، یکی از افشاکنندگان اطلاعات به نام Jon Processer که در گذشته بعضی اوقات اطلاعات درستی را درباره محصولات اپل منتشر نموده است، به تازگی مدعی شده است که اپل میخواهد تا آی مک بعدی را در پنج رنگ عرضه کند. این شخص همچنین مدعی شده است که این پنج رنگ در نظر گرفته شده برای نسل بعدی آی مک، مشابه رنگ هایی هستند که اپل در نسل چهارم آیپد ایر از آن ها استفاده نموده است.

اطلاعات لو رفته از رنگ های متنوع آی مک 2021 و مک پروی کوچکتر خبر می دهد

علاوه بر منتشر کردن این اطلاعات جدید درباره آی مک های بعدی، این شخص همچنین جزئیات بیشتری را درباره مک پرو مجهز به تراشه اپل سیلیکون منتشر نموده است.

در ویدیوی تازه منتشر شده در کانال FrontPageTech در یوتوب، Processer شرح می دهد که اپل میخواهد تا آی مک بعدی را در پنج رنگ نقره ای، خاکستری فضایی، سبز، آبی آسمانی و رزگلد عرضه کند. او همچنین رندری را هم از نسخه بعدی و با طراحی ظاهری جدید آی مک منتشر نموده است تا به کاربران نشان بدهد که این آی مک های رنگی چگونه خواهند بود.

البته باید بگوییم که این شخص عنوان نموده است که هنوز نتوانسته تا قسمت پشتی آی مک های جدید را ببیند، در نتیجه طراحی ظاهری آی مک نمایش داده شده در این رندر ها در واقع نشان دهنده حدس و گمان این شخص درباره طراحی ظاهری این دستگاه است.

Prosser همچنین شرح می دهد که هدف اپل از ارائه آی مک با رنگ های مختلف این است که حس نوستالژی آی مک اصلی را دوباره در کاربران زنده کند. همان گونه که می دانید اپل در گذشته نسخه ای از آی مک را در رنگ های مختلفی با الهام از میوه های مانند لیمو، توت فرنگی، بلوبری، انگور و نارنگی عرضه می کرد.

تا به امروز شایعه های مختلفی درباره نسل بعدی آی مک منتشر شده اند. این شایعه ها عنوان می نمایند که اپل میخواهد تغییرات اساسی را در طراحی ظاهری این دستگاه ها ایجاد کند و این دستگاه ها را با نمایشگر های با حاشیه های اندک و مجهز به تراشه اپل سیلیکون عرضه کند.

  • اپل در حال توسعه پردازنده های 32 هسته ای برای کامپیوترهای مک است

البته باید بگوییم که هنوز معین نیست که اپل این دستگاه ها را در چه زمانی از امسال عرضه می نماید و هنوز هم نمی توان با قطعیت گفت که آیا اپل میخواهد هر دو اندازه آی مک را در یک زمان عرضه می نماید یا نه.

همان گونه که گفتیم Prosser جزئیات بیشتری را هم درباره مک پرو مجهز به تراشه اپل سیلیکون منتشر نموده است. در واقع باید بگوییم که صحبت های اخیر Prosser در راستای شایعه های منتشر شده توسط Mark Gurman در نشریه بلومبرگ است.

Gurman پیش تر گفته بود که اپل میخواهد مک پرو بعدی را به گونه ای توسعه دهد که ابعاد آن نصف مدل فعلی این دستگاه باشد و این دستگاه جدید به گونه ای است که از لحاظ ابعاد میان مک مینی و مک پرو فعلی قرار می گیرد.

گزارش های منتشر شده نشان می دهد که این دستگاه هم بدنه ای از جنس آلومینیومی دارد و طراحی ظاهری آن شبیه به مدل نوستالژی Power Mac G4 Cube است.

  • مک بوک پروی جدید با پورت HDMI و کارت خوان ممکن است امسال عرضه گردد

در گزارش جدید Prosser این شخص مدعی شده است که طراحی مک پرو جدید شبیه به سه تا چهار عدد مک مینی است که بر روی یکدیگر قرار گرفته باشند. این شخص همچنین رندری را درباره طراحی ظاهری مک پرو جدید هم منتشر نموده است.

Prosser همچنین جزئیات دیگری را درباره قسمت های داخلی مک پرو منتشر نموده است و گفته که طراحی داخلی این دستگاه به گونه ای است تراشه های این دستگاه در قسمت پایینی آن قرار دارند و در قسمت بالایی این دستگاه شاهد قرار داشتن یک هیت سینک عظیم هستیم.

در اواخر سال گذشته بلومبرگ گزارش داده بود که اپل میخواهد تا از یک نسخه جدید و با ابعاد کوچکتر مک پرو مجهز به تراشه اپل سیلیکون تا انتها سال 2022 رونمایی کند. البته بلومبرگ همچنین مدعی شده بود که ممکن است امسال شاهد رونمایی از این مک پرو جدید باشیم.

  • چرا اپل هر سه تا چهار هفته یک شرکت را می خرد؟

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "اطلاعات لو رفته از رنگ های متنوع آی مک 2021 و مک پروی کوچکتر خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات لو رفته از رنگ های متنوع آی مک 2021 و مک پروی کوچکتر خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید