ایلان ماسک پس از تصاحب توییتر مدیران ارشد آن را اخراج می نماید

به گزارش وبلاگ تحصیل، گفته می گردد ایلان ماسک که تصاحب 44 میلیارد دلاری توئیتر را تکمیل نموده است، کنترل این شرکت را به دست گرفته و چندین نفر از مدیران ارشد آن از جمله پاراگ آگراوال، مدیر عامل را اخراج نموده است.

ایلان ماسک پس از تصاحب توییتر مدیران ارشد آن را اخراج می نماید

به گزارش وبلاگ تحصیل به نقل از گاردین چندین خبرگزاری و وب سایت خبری پنجشنبه بعدازظهر گزارش کردند که ماسک پس از نهایی کردن این معامله، چندین نفر از چهره های ارشد توییتر از جمله آگراوال، ند سگال، مدیر ارشد اقتصادی و ویجایا گده، رئیس بخش سیاست حقوقی، اعتماد و ایمنی را اخراج نموده است.

به گزارش رویترز آگراوال و سگال هنگام نهایی شدن معامله در مقر توییتر در سانفرانسیسکو بودند و پس از اخراج به خارج از این ساختمان راهنمایی شدند.

اما از آنجایی که نه توییتر و نه ماسک فورا این اخراج ها را تایید نکردند، حسی سردرگمی درباره این معامله در پنجشنبه شب به وجود آمد. ماسک که قبلا بیوی توییترش را به رسیس توییت تغییر داده بود، درباره اسپیس ایکس توییت کرد، اما ذکری از این تصاحب نو و اخراج مدیران قبلی به میان نیاورد.

اخراج این مدیران در پی اخبار درباره برنامه ماسک برای حذف تقریبا 75 درصد کارکنان توییتر در کوشش برای کاهش مقدار بدهی های این شرکت است. ماسک بعدا این گزارش ها را رد کرد و به کارکنان گفت او قصد چنین کاهش بزرگی در شمار آنها را ندارد.

ماسک روز چهارشنبه در حالیکه یک سنگ دستشویی را در دست داشت، از مقر توییتر در سانفرانسیسکو ملاقات کرد و گفت دارد این شرکت را برای یاری به نجات انسانیت می خرد.

او گفت به این دلیل توییتر را تصاحب نموده است که برای آینده تمدن وجود یک فضای عمومی مشترک دیجیتال که در ان طیف گسترده ای از عقاید به شیوه ای سالم و بدون توسل به خشونت به بحث گذاشته گردد، مهم است.

تصاحب توییتر در روز پنجشنبه بوسیله ماسک یک روز مانده به ضرب الاجل روز آدینه برای تکمیل خرید این شرکت انجام گرفت و به این ترتیب ثروتمندترین مرد دنیا کنترل یکی از تاثیرگذارترین پلتفرم های رسانه اجتماعی با بیش از 230 میلیون کاربر را به دست می آورد.

اکنون توجه ها به طرح های او برای این پلتفرم که به دلیل حضور روزنامه نگاران، مفسران، سلبریتی ها و سیاستمداران نقش بسیار عمده ای در منظره سیاسی و رسانه ای پیدا نموده است، دوخته شده است.

ماسک قبلا اشاره نموده است که با توجه موضعش به عنوان یک حامی بی قید و شرطا آزادی بیان ممنوعیت دائمی حضور دونالد ترامپ در توییتر را لغو خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین

به "ایلان ماسک پس از تصاحب توییتر مدیران ارشد آن را اخراج می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک پس از تصاحب توییتر مدیران ارشد آن را اخراج می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید