بلندپروازترین دختر ایران: هرچه رکورد بزنم باز هم راضی نیستم، لایق حمایت هستم

به گزارش وبلاگ تحصیل، مهسا میرزاطبیبی می گوید مسابقات مهمی پیش روی دوومیدانی است و با توجه به رکوردهایی که در مسابقات مختلف ثبت نموده است، از فدراسیون انتظار حمایت دارد.

بلندپروازترین دختر ایران: هرچه رکورد بزنم باز هم راضی نیستم، لایق حمایت هستم

به گزارش وبلاگ تحصیل، دومین مرحله از مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش زنان طی روزهای 24 و 25 شهریور به میزبانی استادیوم آفتاب انقلاب برگزار گردید و با معرفی نفرات برتر در ماده های مختلف به سرانجام رسید.

مهسا میرزاطبیبی که رکوردار ماده پرش با نیزه زنان ایران است، روز گذشته (پنج شنبه) با پرشی به ارتفاع 4.03 متر رکورد ملی این ماده را یک سانتی متر ارتقا داد.

میرزاطبیبی در گفت وگو با وبلاگ تحصیل به برگزاری مرحله دوم لیگ اشاره و بیان نمود: روز گذشته جریان مسابقه طول کشید و این باعث شد که عملکرد مد نظرم را نداشته باشم اما با این وجود در آن گرما و فشار رکورد ملی را باز هم جابجا کردم.

او اضافه نمود:رکورد بالای چهار متر در سطح آسیا ارزشمند است و دوباره توانستم این رکورد را ثبت کنم. امیدورام در مسابقات بعدی شرایط بهتر باشم و بتوانم رکوردهای بهتری ثبت کنم چون برنامه من یک سانت، یک سانت رکورد زدن نبود اما با توجه به شرایط برترین رکوردی بود که می توانستم بگیرم.

میرزاطبیبی در خصوص تعداد شرکت کنندگان پرش با نیزه زنان گفت: تعداد شرکت کنندگان نسبت به دوره های قبل بیشتر شده است و جای خوشحالی دارد. از طرفی تقریبا همه شرکت کنندگان رکوردهای سه و بالای سه متر را ثبت نموده اند و این خیلی جای پیشرفت دارد. وقتی پرش با نیزه را آغاز کردم اولین رکوردم 3.10 متر بود وا این رکورد جابجا شد تا اکنون به بالای چهار متر رسیده است. پیشرفت دختران دیگر هم جای خوشحالی دارد و نشان می دهد که روزهای خوبی در انتظار پرش با نیزه زنان است.

او در خصوص رکوردشکنی خود گفت: هر چه رکورد بزنم باز هم راضی نیستم و دوست دارم این عدد بیشتر باشد. بعد از مانع 4.03 متر ارتفاع را 4.10 متر گذاشتم که متاسفانه از آن عبور نکردم. همواره تمام تلاشم را نموده ام و دوست دارم رکوردشکنی ها ادامه دار باشد. هرچند یک سانتی متر هم خوب است و راضی هستم اما دوست دارم بیشتر از این باشد چون رکورد چهار متر و بالای آن در آسیا عدد خوبی است و شانس مدال دارد.

رکورددار پرش با نیزه زنان ایران خواهان حمایت فدراسیون شد و گفت: دوومیدانی سال مهمی پیش رو دارد و تمام مسابقاتی که به علت کرونا به تعویق افتاده بود، برگزار می شوند. من هم برای تک تک این مسابقات برنامه دارم و حضور ارزشمند و کسب مدال مد نظرم است نه اینکه فقط شرکت کنم. هدفم بزرگتر از این حرف هاست. امیدوارم فدراسیون هم برایمان برنامه داشته باشد. با توجه به رکوردهایی که این اواخر ثبت نموده ام، واقعا لایق این هستم که برنامه خوبی برایم داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بلندپروازترین دختر ایران: هرچه رکورد بزنم باز هم راضی نیستم، لایق حمایت هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلندپروازترین دختر ایران: هرچه رکورد بزنم باز هم راضی نیستم، لایق حمایت هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید