بوستان های شهر قم فقط برای تفریح باز است

به گزارش وبلاگ تحصیل، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر ممنوعیت اسکان مسافران در بوستان های سطح شهر گفت: زائران، مسافران و همشهریان تنها برای تفریح می توانند از ظرفیت بوستان ها استفاده نمایند.

بوستان های شهر قم فقط برای تفریح باز است

به گزارش وبلاگ تحصیل ،پیغام جوادیان با اشاره به اینکه در شرایط فعلی بسیاری از ظرفیت های اسکان در قم وجود ندارد گفت: اسکان در مدارس و اماکن مسقف در تعطیلات سال جدید امکان پذیر نیست.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری مسافران نوروزی با شرایط ایجادشده بیان داشت: سال جاری فقط هتل ها، مهمان پذیرها و مسافرخانه ها با ظرفیت کم در مدار موضوع اسکان قرار دارند.

مدیرعامل پارک های قم با تاکید بر ممنوعیت اسکان مسافران در بوستان های سطح شهر عنوان نمود: زائران، مسافران و همشهریان تنها برای تفریح می توانند از ظرفیت بوستان ها استفاده نمایند.

وی مصوبه های شورای کشوری و استانی مقابله با کرونا مبنی بر اسکان نداشتن در شهر را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: باید با نظارت مستمر و استقرار نیروهای آماده باش در کنار فضاهای سبز و بوستان ها اسکان مسافران کنترل گردد.

جوادیان ادامه داد: شهرداری قم آمادگی کامل برای همکاری با نیروهای آتش نشانی، مدیریت پیشگیری و برطرف تخلف های شهری برای مدیریت حوادث را دارد.

وی با اشاره به مدیریت تجمع در بوستان ها توسط دستگاه های ذی ربط افزود: ضدعفونی کردن سرویس های بهداشتی، نمازخانه ها، وسایل حرکت درمانی، اِلِمان و وسایل بازی بچه ها باید به صورت روزانه و مستمر در دستور کار قرار بگیرد.

این مقام شهرداری قم کنترل تهویه سرویس های بهداشتی در سطح بوستان های شهر را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: درب ورودی و خروجی نمازخانه ها نیز باید باز باشد تا از شیوع مجدد بیماری کرونا جلوگیری گردد.

وی به ضرورت ضدعفونی کردن مستمر مُهر، تسبیح و سایر اقلام موجود در نمازخانه ها بیان نمود: عوامل اجرایی موظف هستند طبق دستورالعمل های ابلاغی و با استفاده از محلول ارسال شده، برای ضدعفونی سطوح با غلظت و مقدار تعیین و استاندارد اقدام نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

به "بوستان های شهر قم فقط برای تفریح باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوستان های شهر قم فقط برای تفریح باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید