خبرنگاران ایمن سازی جاده طالقان-هشتگرد در دستور کار نهاده شد

به گزارش وبلاگ تحصیل، کرج - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز اعلام نمود که ایمن سازی جاده طالقان - هشتگرد در دستور کار نهاده شد.

خبرنگاران ایمن سازی جاده طالقان-هشتگرد در دستور کار نهاده شد

ابوالفضل فانی عصر پنجشنبه در نشست هماهنگی افتتاح پروژه جاده جدید هشتگرد - طالقان با بیان اینکه تاکید استاندار البرز بر ایمن سازی جهت پروژه و اهمیت حفظ جان مردم است ، گفت: تمام نقاط حادثه خیز وخلاء های این جهت احصا شده است .

وی ادامه داد: همچنین مصوبات لازم برای برطرف مسائل و نواقص این جاده به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ و به صورت مستمر و روزانه اقدامات آنها رصد می گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به کوهستانی و مه گیر بودن جهت طالقان -هشتگرد و لزوم اتخاذ تمهیدات لازم در جهت ایمنی این جاده اظهار داشت:شرکت توزیع برق استان موظف به تامین برق و اداره کل راهداری مکلف به ایجاد روشنایی برای این جهت شدند.

وی گفت:با توجه به لزوم استقرار دستگاههای خدمات رسان، اورژانس، هلال احمر و ... در طول جهت ، به اداره کل راه و شهرسازی ماموریت داده شد نسبت به مکان یابی و اختصاص زمین برای سکوی بالگرد اورژانس اقدام کنند.

این مسوول با اشاره به لزوم پوشش آنتن دهی تلفن همراه در طول جهت،اضافه کرد: برای دریافت خدمات و فوریت های پزشکی، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مامور انجام این موضوع شد.

بااحداث پروژه هشتگرد - طالقان به طول 41 کیلومتر کاهش مسافت را در این جهت خواهیم داشت ضمن آنکه اثرات زیست محیطی قابل توجهی از جمله کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی و کاهش زمان سفر را در پی خواهد داشت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ایمن سازی جاده طالقان-هشتگرد در دستور کار نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایمن سازی جاده طالقان-هشتگرد در دستور کار نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید