خبرنگاران بیش از نیم تُن گوشت فاسد در تکاب امحا شد

به گزارش وبلاگ تحصیل، مهاباد- خبرنگاران- رییس شبکه دامپزشکی تکاب گفت: 516 کیلوگرم گوشت قرمز، سفید و انواع فرآورده های پروتیینی فاسد و غیربهداشتی در این شهرستان کشف و امحا شد.

خبرنگاران بیش از نیم تُن گوشت فاسد در تکاب امحا شد

احمد بهرامی روز یک شنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ تحصیل اضافه نمود: این میزان گوشت فاسد در بازرسی از 160 واحد صنفی و عرضه کننده مواد پروتئینی جمع آوری و با ضبط و معدوم سازی از چرخه فروش در بازار این شهر خارج شد.

وی بیان نمود: در بازرسی های اجرا شده توسط اکیپ نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی تکاب، 15 واحد صنفی و فروشگاه متخلف عرضه کننده گوشت بهداشتی جریمه و برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس شبکه دامپزشکی تکاب گفت: شبکه دامپزشکی به عنوان مرجع تامین سلامت و امنیت مواد غذایی با منشا دامی با هرگونه تخلف در عرضه و فروش به ویژه گوشت و فرآورده های پروتیینی به طور جدی برخورد می نماید و در این راستا نظارت و بازرسی از قصابی ها و مراکز عرضه گوشت در این شهرستان توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی افزایش یافته است.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است و روزانه بیش از 14 تُن انواع گوشت و فرآورده پروتیینی در این شهرستان مصرف می گردد.

این شهرستان دارای سه هزار و 400 واحد صنفی در مناطق شهری و روستایی است که 60 واحد از آنها قصابی و مراکز عرضه گوشت و مرغ هستند.

تکاب همچنین با داشتن 220هزار راس دام سبک و سنگین یکی از مهم ترین مناطق مستعد فراوری گوشت قرمز در منطقه به شمار می رود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بیش از نیم تُن گوشت فاسد در تکاب امحا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از نیم تُن گوشت فاسد در تکاب امحا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید