بهترین تردمیل های خانگی و باشگاهی را از کدام فروشگاه اینترنتی بخریم؟

به گزارش وبلاگ تحصیل، تردمیل (treadmill) یکی از بهترین و پرکاربردترین دستگاه های ورزشی شبیه ساز پیاده روی و دویدن است که افراد از آن در محیط خانه یا باشگاه برای راه رفتن و دویدن آرام یا سریع استفاده می کنند .

بهترین تردمیل های خانگی و باشگاهی را از کدام فروشگاه اینترنتی بخریم؟

در این دستگاه صفحه پس از فشار دادن دکمه استارت با استفاده از نیروی موتور و چرخش تسمه پهن به حرکت در می آید و فرد با قرار گرفتن روی صفحه، شروع به راه رفتن یا دویدن می کند . مانیتور تعبیه شده در این دستگاه مدت زمان، سرعت راه رفتن، تعداد ضربان قلب در دقیقه و کالری مصرف شده را به نمایش در می آورد .

مهم ترین هدف افراد از پیاده روی روی این وسیله ورزشی، کاهش وزن و پرورش ماهیچه های بدن است . در این مقاله قصد داریم درباره انواع تردمیل صحبت کنیم و در انتها به معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید این دستگاه و تجهیزات ورزشی دیگر مانند الپتیکال، دوچرخه ثابت و جایگاه ماساژور بپردازیم.

تردمیل چیست و چه مزایایی دارد؟

همانطور که در مقدمه نیز اشاره کردیم؛ تردمیل دستگاهی است که از یک موتور، تسمه، صفحه و مانیتور تشکیل شده است و با استفاده از آن می توان پیاده روی را شبیه سازی کرد. این دستگاه به عنوان یکی از محبوب ترین تجهیزات ورزشی شناخته می شود و به راحتی می توان از آن برای انجام تمرین های هوازی با هدف حفظ تناسب اندام و کاهش وزن استفاده کرد. راه رفتن سریع روی صفحه این دستگاه، باعث سوزاندن کالری و لاغری می شود . ماهیچه های بدن با پیاده روی پرورش پیدا می کنند و پرقدرت تر می شوند . انعطاف پذیری مفاصل نیز بیشتر خواهد شد.

تمرین های هوازی روی این دستگاه باعث افزایش گردش خون شده و سلامت قلب را به اندازه زیادی بهبود می بخشد. امکان کنترل بر مواردی مانند تعداد ضربان قلب و سرعت پیاده روی، دسترسی آسان و راحت برای انجام پیاده روی و دویدن با این دستگاه، امکان انجام وزش بدون محدویت های آب و هوایی و محدودیت مکانی، مناسب برای استفاده تمام گروه های سنی، افزایش تراکم استخوان ها، امکان سفارشی سازی تمرینات، کالری سوزی بالا و کمک به کاهش وزن مهم ترین مزایای استفاده از این دستگاه به شمار می رود.

معرفی انواع تردمیل

  • تردمیل خانگی

تردمیل خانگی دستگاه های مینیمال و نسبتا کوچکی هستند که برای استفاده در محیط خانه ساخته شده اند. بعضی از مردم برای صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد به باشگاه و صرفه جویی در وقت خود تجهیزات ورزشی خانگی خریداری می کنند تا به راحتی بتوانند بدون محدودیت و بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی روی تردمیل خانگی به پیاده روی و ورزش مشغول شوند. تردمیل های خانگی فضای کمی را اشغال می کنند و دارای امکان تاشوندگی هستند. موتور این دستگاه ها از نوع DC است.

  • تردمیل باشگاهی

تردمیل باشگاهی نیز مانند نوع خانگی طرفداران بسیار زیادی دارد و نسبت به آن بزرگتر است . در همه باشگاه های ورزشی و بدنسازی از تردمیل باشگاهی استفاده می شود . قیمت این دستگاه نسبت به نوع خانگی گران تر است . بالا بودن قیمت تردمیل باشگاهی به دلیل کیفیت بالا، وزن سنگین و قدرت بالای موتور این دستگاه است. به طورکلی مدل های باشگاهی این دستگاه بازدهی و قدرت بالاتری دارند. موتور تردمیل باشگاهی از نوع AC می باشد.

در زمان خرید تردمیل به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قبل از خرید تردمیل ابتدا اهداف و نیازهای خود را از خرید این دستگاه تعیین کنید. اولین نکته ای که در زمان خرید باید به آن توجه شود؛ قدرت موتور دستگاه است. اگر وزنتان زیاد نیست و فقط برای شبیه سازی پیاده روی این وسیله ورزشی را خریداری می کنید؛ به موتور پرقدرت نیازی نیست . اما اگر هدفتان دویدن و سوزاندن کالری و لاغریست بهتر است سراغ موتورهای پرقدرت تر بروید . عرض تسمه، نکته دیگریست که در زمان خرید باید مورد توجه قرار گیرد. بیشتر تسمه ها دارای عرض بالاتر از 40 سانتی متر می باشند و طول تسمه ها معمولا صد سانتی متر است. نوار صفحه نیز باید به گونه ای انتخاب شود که پیاده روی روی آن ساده باشد. نکته بعدی نمایشگر دستگاه است . این نمایشگر بهتر است پارامترهایی مانند اندازه مسافت، سرعت، زمان، تعداد ضربان قلب و اندازه مصرف کالری را نشان دهد . در بعضی از دستگاه های پیشرفته و چند کاره علاوه بر پیاده روی، امکانات دیگری مانند انجام دراز نشست، شنا سوئدی، ماساژور کمربندی، امکان پخش موزیک و فیلم نیز دارند.

الپتیکال یا اسکی فضایی چیست؟

الپتیکال یا اسکی فضایی یک نوع تجهیزات ورزشی ثابت است که در باشگاه های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه برای انجام تمرین های هوازی کاربرد دارد و با افزایش تعداد ضربان های قلب و بدون وارد کردن فشار به زانوها باعث تناسب اندام می شود . کمک به عضله سازی، التیام بخشیدن دیسک کمر و کمک به لاغری و چربی سوزی از مهمترین مزایای دستگاه الپتیکال به شمار می رود .

دوچرخه ثابت چیست؟

دوچرخه ثابت یکی دیگر از وسایل ورزشی است که برای استفاده در منزل و باشگاه کاربرد دارد. با توجه به آلودگی هوا در بعضی از شهرها امکان دوچرخه سواری در محیط شهری برای بعضی از افراد وجود ندارد.

آنها به راحتی می توانند از دوچرخه ثابت و مزایای آن بهره مند شوند. مزایای این دستگاه عبارتند از: بهبود سلامت قلب، عضله سازی، افزایش مقاومت ماهیچه ها، قیمت مناسب، امکان مطالعه همزمان با دوچرخه سواری و عدم محدودیت مکانی و زمانی برای استفاده از این دستگاه .

جایگاه ماساژور چیست؟

جایگاه ماساژور دستگاهی است که از آن برای ماساژ بدن و رفع خستگی استفاده می شود . این وسیله درست شبیه مبل است و در داخل آن ویبراتورهای ماساژ دهنده تعبیه شده اند . استفاده از جایگاه ماساژور به تناسب اندام، بهبود مسائل خواب، درمان سیاتیک، درمان آرتروز و کمردرد، پیشگیری از ابتلا به بیماری واریس، از بین بردن گرفتگی عضلات، افزایش سطح هوشکمک، ایجاد احساس خوب، بهبود بخشیدن به جریان خون و آرامش اعصاب کمک می کند .

انواع تجهیزات ورزشی را از فروشگاه رزان کالا خریداری کنید

اگر برای تجهیزات ورزشی باکیفیت مانند تردمیل، اسکی فضایی، دوچرخه ثابت و جایگاه ماساژور در پی یک فروشگاه اینترنتی معتبر هستید؛ به فروشگاه رزان کالا با آدرس اینترنتی http://www.rozankala.com/ مراجعه کنید.

این فروشگاه یکی از معتبهترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده انواع متنوع تجهیزات ورزشی خانگی و باشگاهی است که بهترین محصولات از برندهای مشهور جهان را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. با خرید آنلاین از رزان کالا می توانید در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید.

مسئولین فروشگاه اینترنتی رزان کالا فقط به فروش بیشتر فکر نمی کنند، بلکه قبل از خرید به مشتریان، مشاوره تخصصی ارائه می دهند تا بتواند مناسب ترین تجهیزات ورزشی را با توجه به بودجه خود انتخاب و خریداری کنند. این فروشگاه کالاهای ورزشی را در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه و به آدرس مشتری ارسال می کند .

منبع: فوت و فن

به "بهترین تردمیل های خانگی و باشگاهی را از کدام فروشگاه اینترنتی بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تردمیل های خانگی و باشگاهی را از کدام فروشگاه اینترنتی بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید