خبرنگاران مسائل تیم فوتبال پاس رفع شد

به گزارش وبلاگ تحصیل، همدان- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مسائل تیم فوتبال پاس با اقدام اجرا شده و با هدف برقراری آرامش کامل در تیم برای ادامه مسابقات رفع شد.

خبرنگاران مسائل تیم فوتبال پاس رفع شد

حمید سیفی روز آدینه در گفت وگو باخبرنگار وبلاگ تحصیل گفت: مشکل اقامت اعضای تیم پاس در هتل مریانج با یک جابجایی و انتقال آن ها به هتل ورزشی سعیدیه حل شد و دیگر دغدغه ای بابت محل اسکان ندارند.

وی اضافه نمود: محل اقامت پاسی ها به خوبی تجهیز شده و به طور کامل در اختیار مجموعه تیم است.

سیفی با بیان اینکه دستگاه ورزش در حد توان و ضوابط اجرایی نسبت به حمایت از تیم پاس عمل نموده است، اضافه نمود: خوشبختانه تیم نیز در راستا نتیجه گیری قرار گرفته و امیدوارم این موفقیت را در ادامه ببینیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی جوانان فرصت بسیار خوب برای کشتی این استان است، گفت: در این اردو استعدادهای کشتی همدان نیز حضور دارند که در واقع کلاس آموزشی بسیار خوب به شمار می رود.

وی اعلام کرد: تمرین استعدادهای کشتی استان با ملی پوشان نه تنها به تجربه آن ها اضافه می نماید بلکه نقاط ضعف و قوت آن ها را معین خواهد نمود.

سیفی گفت: میزبانی از تیم ملی کشتی جوانان به بهترین شکل ممکن در حال اجرا است و تمامی امکانات ورزش شهر مریانج را برای این اردو مهیا نموده ایم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه شهید حاجی بابایی مریانج بهترین فضا را برای اردوی آماده سازی تیم های ملی فراهم ساخته است، گفت: این مجموعه با داشتن هتل، سالن سرپوشیده چند منظوره، استخر، سالن بدنسازی، سالن تمرین، چمن طبیعی و سایر امکانات، بهترین مکان برای برپایی اردوهای تیم ملی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مسائل تیم فوتبال پاس رفع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسائل تیم فوتبال پاس رفع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید