خلاصه بازی چلسی 1 ، 1 منچستریونایتد؛ تقسیم امتیازات در نبرد بزرگ

به گزارش وبلاگ تحصیل، در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس و در آخرین و مهمترین بازی این هفته از رقابت ها، تیم های چلسی و منچستریونایتد در استادیوم استمفوردبریج شهر لندن برابر یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با تساوی 1-1 پایان یافت.

خلاصه بازی چلسی 1 ، 1 منچستریونایتد؛ تقسیم امتیازات در نبرد بزرگ

منچستریونایتدی که اولین بازی خود را در لیگ برتر انگلیس پس از اخراج سولشائر زیر نظر دستیار او کریک به عنوان مربی موقت انجام می داد، گل نخست بازی را در دقیقه 50 به وسیله سانچو به ثمر رساند. 19 دقیقه بعد، جورجینیو هافبک ایتالیایی چلسی از پنالتی که حاصل خطای وان بیساکا بود، گل تساوی را برای میزبان لندنی رقم زد. در این بازی رونالدو ستاره پرتغالی شیاطین سرخ در ترکیب اصلی قرار نداشت و در دقیقه 64 به جای سانچو به میدان رفت.

با نتیجه ای که در این مسابقه رقم خورد، چلسی 30 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند هرچند حاشیه امنیتش در بالای جدول نسبت به هفته گذشته کمتر شد و به یک امتیاز کاهش پیدا کرد. منچستریونایتد هم با این تساوی 18 امتیازی شد و با یک پله صعود در جایگاه هشتم جدول نهاده شد. چلسی در حالی در این بازی به تساوی بسنده کرد که در دو بازی قبلی اش پیروز به کسب دو برد متوالی (در خانه لسترسیتی در لیگ برتر و در لندن برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا) شده بود. منچستری ها اما در شرایط کاملاً متفاوت هر دو بازی قبلی خود در لیگ برتر انگلیس را مقابل واتفورد و قبل از آن برابر منچسترسیتی باخته بودند.

منبع: فرارو

به "خلاصه بازی چلسی 1 ، 1 منچستریونایتد؛ تقسیم امتیازات در نبرد بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی چلسی 1 ، 1 منچستریونایتد؛ تقسیم امتیازات در نبرد بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید