ساماندهی خدمات دهی در منطقه گردشگری کوه گل سی سخت با همکاری دادگستری استان

به گزارش وبلاگ تحصیل، میراث آریا/ براساس اخبار بدست رسیده، ساماندهی خدمات دهی در منطقه گردشگری کوه گل سی سخت با همکاری دادگستری استان صورت می پذیرد.

ساماندهی خدمات دهی در منطقه گردشگری کوه گل سی سخت با همکاری دادگستری استان

سعید طالبی پور در نشست ساماندهی منطقه توریستی کوه گل سی سخت اظهار کرد: جاذبه های توریستی در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا میزبان توریستان تابستانی خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توریست پذیر بودن منطقه توریستی کوه گل شرح داد: با توسعه زیرساخت های توریستی از جمله بازسازی جاده دسترسی این کوه گل در پی خدمات دهی باکیفیت به توریستان در شهر سی سخت خواهیم بود.

طالبی پور اضافه نمود: تشدید نظارت بر نوع خدمات دهی در منطقه توریستی کوه گل، کنترل قیمت ها، برگزاری نمایشگاه های سوغات و صنایع دستی از مهمترین برنامه های این اداره کل برای پذیرش از مسافران تابستانی در منطقه توریستی کوه گل است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اینکه منطقه توریستی کوه گل سی سخت از منطقه ها حفاظت شده محیط زیست است، اظهار کرد: تمام نظارت های زیست محیطی در این منطقه توریست پذیر به عهده اداره کل محیط زیست است.

سید عیسی حسنی اضافه نمود: محیط زیست در یک قرارداد منطقه ها قابل اسکان مسافر را به اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان واگذار کند تا میزبانی از توریستان تابستانی به خوبی انجام شود.

او شرح داد: همچنین شرایط حریم رودخانه و مسیرهای آب آشامیدنی مردم در منطقه توریستی کوه گل از طریق آب منطقه ای معین شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برای خدمات دهی بهتر به مسافران و توریستان طرح جامع توریستی منطقه کوه گل از طریق اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان تهیه شود.

حسنی تشکیل تعاونی توریستی برف و آفتاب با مشارکت مردم در شهر سی سخت را یک اقدام مثبت بیان نمود و گفت: هرگونه فعالیت این تعاونی در منطقه ها توریستی باید مطابق با قانون انجام شود.

او ادامه داد: منطقه توریستی کوه گل متعلق به همه مردم است و جلوگیری از خدمات دهی به مردم و توریستان از طریق اشخاص جرم محسوب می شود.

منبع: همگردی

به "ساماندهی خدمات دهی در منطقه گردشگری کوه گل سی سخت با همکاری دادگستری استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی خدمات دهی در منطقه گردشگری کوه گل سی سخت با همکاری دادگستری استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید