صحنه حیرت انگیز دفاع بوفالوی مادر از بچه اش در برابر گله شیرها!

به گزارش وبلاگ تحصیل، بوفالوی مادر با فداکاری و به خطر انداختن جانش، توانست بچه اش را از خورده شدن به وسیله گله شیرها نجات دهد.

صحنه حیرت انگیز دفاع بوفالوی مادر از بچه اش در برابر گله شیرها!

به گزارش خبرنگار، در بین تمامی موجودات، مادر به اسم موجود فداکار شناخته می گردد، تا جاییکه مادر آماده و حاضر است جانش را فدا می نماید تا بتواند بچه اش را در موقعیت های خطرناک از مرگ نجات دهد. ویدئویی که به تازگی از یک صحنه حیات وحش در دنیا تهیه و منتشر شده درستی این ادعا را اثبات می نماید. در این ویدئو یک بوفالو توانست به تنهایی و با به خطر انداختن جانش از بچه اش در مقابل حمله یک گله شیر مراقبت کند.

در این ویدئو این بوفالوی شجاع با وجود آنکه مورد حمله و محاصره چندین شیر گرسنه قرار گرفته بود، اما به تنهایی توانست جان بچه اش را نجات دهد. در ابتدای این ویدئو این بوفالو به همراه بچه اش در حالی که در محاصره شیر ها قرار گرفته اند دیده می گردد. لحظاتی بعد شیر ها حلقه محاصره را تنگ تر نموده و پس از انجام حمله ای گروهی، یکی از شیر ها پیروز به ربودن بچه بوفالو از مقابل مادرش می گردد. اما این سرانجام ماجرا نبود. بوفالوی مادر پس از دور کردن شیرها، شیری را که بچه اش را ربوده بود تعقیب نموده و با حمله به آن بچه اش را نجات می دهد. در انتهای ویدئو این بوفالو در حالی که بچه اش در کنار او حرکت می نماید از گله شیر دور می شوند.

سوسانتا ناندا، مامور جنگلبانی هند با انتشار این ویدئوی دیدنی در صفحه توئیتر خود نوشت: شجاعت مادر.

این ویدئو از زمان انتشار تا به امروز بیش از 28 هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران هم همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: هیچ چیزی قابل مقایسه با قدرت و عشق مادر نیست. بعلاوه کاربر دیگر نوشت: وقتی در کنار مادر هستید، کاملا تحت حفاظت و مراقبت قرار دارید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صحنه حیرت انگیز دفاع بوفالوی مادر از بچه اش در برابر گله شیرها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحنه حیرت انگیز دفاع بوفالوی مادر از بچه اش در برابر گله شیرها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید