عباسعلی نوبخت سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری شد

به گزارش وبلاگ تحصیل، وزیر جهاد کشاورزی طی حکمی دکتر عباسعلی نوبخت را به عنوان سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور منصوب کرد.

عباسعلی نوبخت سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، در مراسم تودیع و معارفه ای که امروز با حضور دکتر محمد مهدی برومندی - معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی - به نمایندگی از وزیر جهاد کشاورزی برگزار گردید، دکتر عباسعلی نوبخت به عنوان سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور معرفی و از خدمات دکتر مسعود منصور - رئیس پیشین این سازمان - تقدیر و تشکر بعمل آمد.

متن حکم انتصاب سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور بدین توضیح است: جناب آقای عباسعلی نوبخت نظر به تعهد و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور منصوب می شوید.

انتظار است با بهره گیری از توان نیروی های متخصص و متعهد أن معاونت و با همکاری و تعامل با معاونین، مدیران، روسای سازمانها، موسسات و شرکتها، گامهای موثری بردارید. امید است با اتکال به خداوند و در سایه توجهات امام عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) در انجام وظایف پیروز و مؤید باشید.

عباسعلی نوبخت فرزند شهید تقی نوبخت و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی منابع طبیعی- جنگلداری است.

از سمت های قبلی نوبخت می توان به معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران اشاره نمود.

منبع: فرارو

به "عباسعلی نوبخت سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسعلی نوبخت سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید