عکس ، رقیب کره ای تویوتا لندکروز

به گزارش وبلاگ تحصیل، تعداد کمی از خودروسازان درخششی مشابه هیوندای را داشته اند که همچنان مدل های نو و به روز را با سرعت زیادی عرضه می نماید. یکی از خودروهایی که برای به روز شدن در نظر گرفته شده است، پلیسید 2026 خواهد بود. در این مقاله قصد داریم تا رندری از این شاسی بلند فول سایز کره ای را آنالیز کنیم.

عکس ، رقیب کره ای تویوتا لندکروز

امیرمسعود عابدین: مانند سانتافه نو، پلیسید به روز شده دارای طراحی چشمگیر و جسورانه نوی است که ظاهر آن را نسبتاً غیرمتعارف نشان می دهد. این که آیا این طراحی مجذوب نماینده است یا خیر، به سلیقه افراد بستگی دارد. این رندرها، مدل نو را با طراحی جعبه ای تر نسبت به مدل قبلی به تصویر می کشد و دو نوع طراحی متفاوت را نشان می دهد که هیوندای می تواند اتخاذ کند.

هر دو مدل پلیسید 2026 ارائه شده در اینجا دارای یک نوار نور LED در جلو و چراغ های اصلی هستند که در دو طرف جلوپنجره سیاه رنگ قرار گرفته اند. تغییرات قابل توجهی نیز در کناره این SUV ایجاد خواهد شد. این مدل نو دارای دستگیره های درب و ستون D ضخیم و فرق دارد.

دو طرح مختلف در قسمت عقب برای پلیسید وجود دارد؛ طراحی اول شباهت زیادی به نوترین مدل کونا دارد و دارای نوار نور LED و چراغ های اصلی فرق دارد. در مقابل، طراحی دوم مجذوب نماینده تر به نظر می رسد، با نوار نوری و چراغ های عقب که در یک واحد ادغام شده اند و در نتیجه ظاهری منسجم تر ایجاد می نمایند.

هیوندای چند گزینه پیشرانه برای مدل نو ارائه خواهد نمود. احتمالا یکی از این پیشرانه ها شامل یک موتور توربوشارژ 3.5 لیتری V6 خواهد بود که انتظار می رود خروجی 291 اسب بخاری داشته باشد. علاوه بر این، احتمالاً یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر هیبریدی نیز در دسترس خواهد بود که منعکس نماینده تقاضای امروزه بازار برای پیشرانه های هیبریدی است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ تحصیل مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، رقیب کره ای تویوتا لندکروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، رقیب کره ای تویوتا لندکروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید