فراخوان چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران به زودی اعلام می گردد، داوری آثارِ دو دوره فجر

به گزارش وبلاگ تحصیل، دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران درباره آثاری که قرارست در این دوره مورد داوری قرار بگیرند، توضیحاتی را ارایه داد.

فراخوان چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران به زودی اعلام می گردد، داوری آثارِ دو دوره فجر

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ تحصیل به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی منتقدان، جعفر گودرزی دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران از اعلام فراخوان این دوره در آینده ای نزدیک اطلاع داد و مهمترین شاخصه داوری این دوره را گفت.

وی درباره آثاری که قرار است در دوره چهاردهم مورد داوری قرار بگیرند، بیان نمود: سال 99 جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در حالی به علت شیوع ویروس کرونا برگزار نشد که قرارمان این بود که اکران سالانه سینما را در داوری مان مدنظر قرار دهیم و از داوری فیلم های جشنواره فیلم فجر فاصله بگیریم، اما به علت شیوع کرونا و تعطیلی اکران و سینما ها این مهم نمی توانست همه جانبه صورت بگیرد.

او اطلاع داد: لذا در این دوره قرار است فیلم های حاضر در سی و هشتمین و سی و نهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر که سال 98 و 99 برگزار گردیدند و بعلاوه آثار ایرانی حاضر در سی و هفتمین و سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که در سال های 98 و 1400 برگزار گردید، داوری شوند.

به گفته وی، از دوره بعدی جشن، معیار داوری، یکسال اکران سینمای ایران خواهد بود.

دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در سرانجام اظهار داشت: اعضای انجمن منتقدان داوری آثار این دوره را برعهده دارند و پس از جمع بندی آرا نتایج اعلام خواهد شد.

این دوره از جشن با تحولاتی در ساختار و در راستا پویاتر شدن و تاثیرگذارتر شدن بر جریان سینمایی کشور برگزار می گردد. جدیدترین خبر ها و بعلاوه فراخوان چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.

دوره سیزدهم این جشن بهمن ماه سال 98 برگزار گردید و وقفه بین دو دوره نیز به علت شیوع بیماری کرونا و منع و محدودیت برپایی بسیاری از رویداد ها بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فراخوان چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران به زودی اعلام می گردد، داوری آثارِ دو دوره فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران به زودی اعلام می گردد، داوری آثارِ دو دوره فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید