فناوری شارژ سریع 150 واتی شیائومی

به گزارش وبلاگ تحصیل، شیائومی در حال حاضر از سری گوشی های Redmi K50 در چین رونمایی نموده است. در این سری گوشی ها، Redmi K50 Gaming Edition از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می نماید. اما بنظر می رسد سرعت شارژ گوشی های بعدی شیائومی از این نسل نیز پیشی بگیرد، زیرا این شرکت در پی یک روش شارژ سریع تر می شود.

فناوری شارژ سریع 150 واتی شیائومی

به گزارش وبلاگ تحصیل، به نقل از Weibo، این شرکت در حال کار بر روی فناوری شارژ سریع است. دو گوشی ردمی K50 Gaming Edition و ردمی +K50 Pro به لطف طراحی باتری دو سلولی به ترتیب شارژ سریع 120 وات و 100 واتی را ارائه می دهند. با استفاده از شارژ سریع 120 واتی، Redmi K50 Gaming Edition می تواند تنها در 17 دقیقه شارژ گردد، بنابراین فناوری شارژ 150 واتی زمان شارژ کمتری را ارائه خواهد داد.

طبق گزارشات منتشر شده این غول فناوری چینی در حال کار بر روی فناوری شارژ سریع با سرعت بالاتر از 120 وات است که تقریباً برای فراوری انبوه نیز آماده است. این سرعت چیزی در حدود 150 وات خواهد بود و احتمالاً در گوشی های پرچمدار نسل بعدی این شرکت مانند شیائومی 12 Ultra یا سری تازه شیائومی MIX قابل استفاده خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "فناوری شارژ سریع 150 واتی شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری شارژ سریع 150 واتی شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید