قایدی: حیف شد هت تریک نکردم

به گزارش وبلاگ تحصیل، مهدی قایدی پس از پیروزی سه بر یک استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان درباره این مسابقه و بعلاوه پنالتی که از دست داد، گفت: به بچه ها، تیم نفت مسجدسلیمان و طرفداران خسته نباشید می گویم. بازی خیلی خوبی بود و خوشبختانه سه امتیاز را گرفتیم. حیف شد که پنالتی گل نشد و هت تریک نکردم. مسئله ای نیست و در بازی های بعدی جبران می کنم.

قایدی: حیف شد هت تریک نکردم

وی درباره نمایش خوب این روزهایش اضافه نمود: من نه، همه بازیکنان آماده هستند. در مسیر خوبی هستیم. هم خوب بازی می کنیم و هم خوب نتیجه می گیریم. امیدوارم تا آخر فصل همینطور ادامه بدهیم و به هدف نهایی مان برسیم.

وینگر آبی پوشان درباره صحبت های روزبه چشمی با او پیش از زدن پنالتی نیز گفت: با روزبه برای هت تریک شوخی می کردیم. مساله خاصی نبود. متاسفانه توپ تبدیل به گل نشد و فوتبال است و پیش می آید. هدف ما قهرمانی است. امیدوارم که به نتیجه برسیم.

وی درباره تاثیرات عدم حضور ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در کنار زمین اضافه نمود: ما یک تیم هستیم. در تمرین همه نکاتی که باید گفته گردد، گفته می گردد. در کنار زمین و یا روی سکوها بازهم نکات اعلام می گردد.

زننده 2 گل استقلال در بازی برابر نفت مسجدسلیمان درباره صحنه پنالتی و بعلاوه جلو آمدن دروازه بان نفت گفت: من خودم صحنه را دیدم و باید تکرار می شد. در لحظه خطا هم دروازه بان پشت پای من را زد و واقعا پنالتی بود. اشتباهات داوری در بازی های اخیر مداوم بوده است.

قایدی درباره صحبت های متفاوت بازیکنان تیم ملی خطاب به کارلوس کی روش نیز اذعان داشت: من نظری ندارم و قبلا در این باره صحبت کردم. بهتر است چیزی نگویم.

منبع: فرارو

به "قایدی: حیف شد هت تریک نکردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایدی: حیف شد هت تریک نکردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید