مشخصات فنی لنوو لیجن Y90 به طور کامل لو رفت؛ 18 گیگابایت رم تأیید شد

به گزارش وبلاگ تحصیل، لنوو میخواهد به زودی از گوشی لیجن Y90 به عنوان جدیدترین گوشی گیمینگ خود رونمایی کند به همین دلیل به تازگی شاهد افشای مشخصات فنی کامل این محصول بودیم.

مشخصات فنی لنوو لیجن Y90 به طور کامل لو رفت؛ 18 گیگابایت رم تأیید شد

لنوو لیجن Y90 یکی از تازهترین گوشی های گیمینگ سال 2022 است که قرار است به زودی هم راهی بازار گردد. البته متأسفانه لنوو گوشی های گیمینگ خود را معمولا در بازار کشور چین در دسترس قرار می دهد اما این احتمال وجود دارد که سال جاری رویه متفاوتی را در پیش بگیرد چرا که گوشی های گیمینگ در سراسر دنیا محبوبیت بالایی پیدا نموده اند.

لنوو در حال حاضر گوشی های خوبی در دسته گیمینگ دارد و با اضافه شدن Y90 هم این فهرست غنی تر می گردد. در رابطه با نماینده تازه شرکت چینی خبرهای زیادی منتشر شده است و تا به امروز هم اطلاعات خوبی از آن به دست آوردیم اما امروز خوشبختانه جدول مشخصات فنی این محصول لو رفت که به لطف آن توانستیم از جزئی ترین اطلاعات مربوط به مشخصات فنی لیجن Y90 هم اطلاعات کسب کنیم.

البته اگرچه در مقایسه با تمام خبرها و شایعه هایی که طی دو هفته اخیر در رابطه با این گوشی منتشر می شده اند، این خبر جامع تر به نظر می رسد اما باز هم نمی توان به طور 100٪ به صحت آن اطمینان داشت. هرچند افشاگری که این تصاویر را منتشر کرد سابقه خوبی در افشای اطلاعات دارد و به همین دلیل می توان تا حدودی از این بابت مطمئن بود.

بارزترین قابلیت این گوشی، بهره مندی آن از 18 گیگابایت حافظه رم در یکی از مدل هاست که آن را هم ردیف با برترین های بازار نظیر راگ فون 5 قرار می دهد. بعلاوه قلب تپنده این محصول مطابق انتظار، اسنپدراگون 8 نسل 1 است که تراشه فوق العاده قدرتمندی به شمار میرود. نکته جالب توجه، پشتیبانی این گوشی از قابلیت داینمیک رم است که به آن این امکان را می دهد 4 گیگابایت از حافظه داخلی را هم به اندازه رم اضافه کند تا در مجموع شاهد 22 گیگابایت حافظه رم باشیم.

نمایشگر این گوشی 6.92 اینچی است که از فناوری E4 AMOLED بهره می برد و رفرش ریت آن هم به 144 هرتز می رسد. رخ الگوبرداری لمس هم در این محصول به 720 هرتز می رسد که در واقع باید آن را تا حد زیادی مشابه نمایشگر بکار رفته در لنوو لیجن 2 پرو دانست.

تعداد دوربین های لنوو لیجن Y90 در مجموع به سه می رسد؛ یک دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی. از یک گوشی گیمینگ هم انتظاری بیشتر از این نمی رود. در جدول مشخصات فنی لنوو لیجن Y90 اشاره کوتاهی به بهبود سیستم خنک کنندگی و بعلاوه کلیدهای فیزیکی شده اما از جزئیات آن اطلاع دقیقی در اختیار نداریم. طبق ترجمه ماشینی، تعداد کلیدهای فیزیکی این گوشی به جای 4 در نسل قبل به 6 خواهد رسید که اندکی زیاد به نظر می رسد. با این حال باید دید لنوو چگونه ارگونومی محصول را حفظ خواهد نمود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات فنی لنوو لیجن Y90 به طور کامل لو رفت؛ 18 گیگابایت رم تأیید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی لنوو لیجن Y90 به طور کامل لو رفت؛ 18 گیگابایت رم تأیید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید