هواوی نوا 10 پرو با شارژر 100 واتی وارد بازار می گردد

به گزارش وبلاگ تحصیل، به تازگی مدیران شرکت هواوی اعلام کردند که قرار است طی رویدادی در تاریخ 4 جولای (13 تیر ماه 1401) از سری گوشی های میان رده هواوی نوا 10 در بازار چین رونمایی نمایند. طبیعتاً با نزدیک شدن به زمان رونمایی از این سری تازه، شایعات و خبرهای زیادی در رسانه های خبری در این مورد منتشر می گردد. به همین دلیل، افشاگر مشهور حوزه فناوری و تکنولوژی یعنی Digital Chat Station به اطلاعاتی در خصوص مشخصات هواوی نوا 10 پرو از شبکه اجتماعی ویبو دست یافته و آن را با انتشار پستی در توییتر به اشتراک گذاشته که در ادامه به آنالیز آن می پردازیم.

هواوی نوا 10 پرو با شارژر 100 واتی وارد بازار می گردد

به علت تحریم های آمریکا، محصولات این شرکت بدون پشتیبانی از سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل طراحی و عرضه می شوند. در نتیجه این اقدام دولت آمریکا، شرکت هواوی بسیاری از کاربران خود را از دست داد. این شرکت پیروز چینی که در سال 2020 توانسته بود در یک دوره سه ماهه، حتی سامسونگ را از لحاظ فروش از میان بردارد و صدرنشین این رقابت نفس گیر گردد، دیگر حتی در بین 5 شرکت برتر هم دیده نمی گردد و با روزهای اوج خود فاصله بسیاری دارد. اما به هر حال مدیران این شرکت به بازگشت دوباره هواوی امید دارند و به همین دلیل قصد دارند تا از سری تازه هواوی نوا 10 رونمایی نمایند.

در پستی که Digital Chat Station در توییتر خود در خصوص گوشی هواوی نوا 10 پرو منتشر نموده، به این موضوع اشاره شده که این گوشی هوشمند از شارژری با سرعت شارژ 100 واتی پشتیبانی خواهد نمود. به ادعای هواوی، شارژ سیمی 100 واتی این شرکت می تواند باتری 4500 میلی آمپر ساعتی نوا 10 پرو را تنها در عرض 20 دقیقه به طور کامل شارژ کند. هواوی میخواهد با ارائه این شارژر پرسرعت به رقابت با سازندگانی مانند شیائومی، ریلمی و وان پلاس بپردازد.

این افشاگر باسابقه بعلاوه بعضی تعیینات کلیدی این گوشی هوشمند را فاش نموده است. طبق اطلاعات منتشر شده، هواوی نوا 10 پرو مجهز به یک نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED خمیده است که از رفرش ریت 120 هرتزی با وضوح 2652 در 1200 پیکسل و حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی بهره می برد. ظاهراً هواوی برای این گوشی هوشمند از یک سیستم دوربین سه گانه بهره خواهد برد که سنسور اصلی آن را دوربین 50 مگاپیکسلی تشکیل خواهد داد.

در کنار سنسور اصلی، احتمالاً شاهد یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور عمق میدان خواهیم بود. نکته جالب هواوی نوا 10 پرو سنسور سلفی تعبیه شده در سمت چپ پنل جلویی این گوشی است که از دو سنسور 60 مگاپیکسلی اصلی و 8 مگاپیکسلی تله فوتو بهره خواهد برد و کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. شایعات حاکی از آن است که پردازنده اسنپدراگون 778G 4G کوالکام به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند به انجام وظیفه خواهد پرداخت.

باید خاطر نشان کنیم که اسنپدراگون 778G تراشه بسیار قدرتمندی به شمار میرود که از 4 هسته از نوع Cortex-A78 و 4 هسته دیگر از نوع Cortex-A55 بهره می برد و توانایی این را دارد که تمام فعالیت های سنگین را با سرعت قابل قبولی اجرا کند. اما طبیعتا از اسنپدراگون 8 نسل 1 که در مدل پرچم دار این سری بکار گرفته شده عملکرد ضعیف تری دارد. بعلاوه ضخامت این گوشی 7.88 میلی متر و وزن آن نیز 191 گرم است.

Digital Chat Station بعضی تعیینات کلیدی گوشی هواوی نوا 10 را نیز در این پست به اشتراک گذاشته است. این گوشی هوشمند احتمالاً مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED است که از رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل پشتیبانی می نماید. پردازنده این گوشی هوشمند هنوز تعیین نشده، اما شایعات می گویند که این گوشی از یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت به عنوان منبع تغذیه بهره می برد و با شارژر سریع 66 واتی انرژی مجدد خود را به دست می آورد. این گوشی نسبت به برادر بزرگ تر خود با 6.88 میلی متر ضخامت نازک تر و با 168 گرم وزن بسیار سبک تر است.

پیش تر بعلاوه شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه سری هواوی نوا 10 به یاری یک وسیله جانبی از شبکه 5G پشتیبانی خواهند کرد. گفته می گردد هواوی میخواهد یک قاب گوشی سیم کارت خور را به کاربران ارائه دهد که گوشی های 4G را به 5G تبدیل می نماید. باید دید در روزهای آینده چه اخبار دیگری در این مورد منتشر خواهد شد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "هواوی نوا 10 پرو با شارژر 100 واتی وارد بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی نوا 10 پرو با شارژر 100 واتی وارد بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید