مسائل اقتصادی گریبان گیر باشگاه های پرورش اندام قم

به گزارش وبلاگ تحصیل، خبرنگاران/قم قهرمان قمی رشته پرورش اندام گفت: بعد از تعطیل شدن باشگاه های پرورش اندام در سطح شهر مسائل اقتصادی گریبان باشگاه داران را گرفته است.

مسائل اقتصادی گریبان گیر باشگاه های پرورش اندام قم

امیر رسولی در گفت وگو با وبلاگ تحصیل اسم کرد: سالهای جوانی خود را با ورزش فوتبال سپری کردم و در رده های سنی جوانان و امید به صورت حرفه ای در لیگ برتر توپ زدم اما با گذشت زمان و ایجاد مسائل مجبور شدم که فوتبال را کنار بگذارم.

وی اضافه نمود: برای جلوگیری از چاقی بعد از فوتبال به پرورش اندام روی آوردم و با گذشت زمان علاقه زیادی به این رشته پیدا کردم؛ تا جایی که به صورت حرفه ای این رشته را دنبال کردم و تا به امروز چندین دوره قهرمانی استان قم و استان های دیگر را در کارنامه دارم.

قهرمان پرورش اندام استان قم توضیح داد: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه های پرورش اندام مسائل اقتصادی گریبان قهرمانان این رشته و باشگاه داران را گرفت.

وی اضافه نمود: متاسفانه مسئولین و متولیان ورزش استان قم علیرغم قول هایی که برای مساعدت با ورزشکاران این رشته داده بودند کمکی به ما نکردند و تنها کسی که در این روزهای سخت واقعا برای این رشته کار کرد رئیس هیئت پرورش اندام استان قم بوده است.

رسولی گفت: البته در این روزها شرایط باشگاه ها بهتر شده است اما باز هم مسائل اقتصادی سابق باشگاه داران را اذیت می نمایند.

وی اضافه نمود: به تازگی تمرینات خود را برای انتخابی های تیم ملی شروع نموده ام و امیدوارم که در سال آینده بتوانم به تیم ملی راه پیدا کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مسائل اقتصادی گریبان گیر باشگاه های پرورش اندام قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل اقتصادی گریبان گیر باشگاه های پرورش اندام قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید