مهدی طارمی تیم پورتو را متحد می نماید ، گزارش رسانه های پرتغالی

به گزارش وبلاگ تحصیل، اوانیلسون، گلزن پورتو پس از بازی از مهدی طارمی تشکر کرد و ستاره کشورمان مورد سوژه روزنامه پرتغالی نهاده شد.

مهدی طارمی تیم پورتو را متحد می نماید ، گزارش رسانه های پرتغالی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تحصیل، شب گذشته در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ پرتغال، پورتو مقابل پاکوش دی فریرا به فزونی 4 بر 2 رسید تا جایگاه خود در صدرجدول را حفظ کند. این تیم همچنان با 6 امتیاز اختلاف نسبت به اسپورتینگ در صدر جدول واقع شده است.

در این مسابقه، مهدی طارمی نمایشی خیره کننده از خود به اجرا گذاشت و توانست با 2 پاس گل و یک گل به یکی از برترین بازیکنان زمین نام گیرد. درخشش او باعث شد تا بازیکن پورتو نیز از او تشکر کند.

اوانیلسون، برترین بازیکن زمین که 2 گل خود را با پاس های طارمی به ثبت رساند، پس از بازی از ستاره کشورمان تقدیر کرد و گفت:

من خیلی خوشحالم که توانستم جایزه برترین بازیکن زمین را کسب کنم. پیروزی برای ما خیلی اهمیت دارد. از تیم تشکر می کنم که بسیار زحمت کشید و مهدی طارمی که 2 پاس گل به من داد. حالا وقت این است که به کوشش و کار ادامه دهیم.

روزنامه آبولا نیز به 2 پاس گل طارمی واکنش نشان داد و در گزارش بازی خود نوشت: وقتی نقش ها برعکس می شوند.

آبولا که انتظار داشت پورتو با گلزنی های طارمی و پاس گل اوانیلسون به فزونی دست یابد، وقتی اتفاقات این بازی را دید مدعی شد که نقش ها برعکس شده است.

نشریه پرتغالی ستاره کشورمان را مهربان خطاب و از پاس دادن های او تمجید کرد.

نشریه اکسپرس در گزارش بازی طارمی را به یک چسب قدرتمند تشبیه کرد و نوشت: طارمی چسبی است که پورتو را متحد می نماید. او پاس گل ویتینا را به گل بدل کرد و برای اوانیلسون گلسازی کرد.

اکسپرس در ادامه به تمجید از زوج تهاجمی پورتو پرداخت و نوشت: اوانیلسون و طارمی یک چیز دیگرند و مثل مارکا و سوارس نیستند. خط تهاجمی این تیم نشان داد که چقدر خلاق است، چقدر می تواند سیال باشد و چقدر می تواند خطرناک ظاهر گردد. تمام این اتفاقات روی دوش 3 نفر می چرخد. طارمی، اوانیلسون و ویتینا، هافبک جوانی که نقشی مهم در ترکیب کونسیسائو دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهدی طارمی تیم پورتو را متحد می نماید ، گزارش رسانه های پرتغالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی طارمی تیم پورتو را متحد می نماید ، گزارش رسانه های پرتغالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید