مهلت ثبت نام جوایز تحصیلی طرح شهراد ویژه دانشجویان دانشگاه یزد تمدید شد

به گزارش وبلاگ تحصیل، مهلت ثبت نام برای جوایز تحصیلی طرح شهراد از سوی مرکز استعداد های درخشان دانشگاه یزد تا روز شنبه ششم آذر ماه سال جاری تمدید شد.

مهلت ثبت نام جوایز تحصیلی طرح شهراد ویژه دانشجویان دانشگاه یزد تمدید شد

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ تحصیل، مهلت ثبت نام برای جوایز تحصیلی طرح شهراد از سوی مرکز استعداد های درخشان دانشگاه یزد تا روز شنبه ششم آذر ماه سال جاری تمدید شد.

زلفا زینل پور، رئیس مرکز استعداد های درخشان دانشگاه یزد با اعلام این خبر گفت: هدف از اجرای این طرح حمایت از دانشجویان مستعد و برتر دانشگاه یزد است و در چارچوب آن به کلیه افتخارات و فعالیت های ممتازی دانشجویان اعم از موفقیت های دوران دانش آموزی نظیر المپیاد های دانش آموزی، رتبه کنکور سراسری و معدل دیپلم و دستاورد های دوران دانشجویی مانند المپیاد های دانشجویی، رتبه کنکور در آزمون کارشناسی ارشد، کسب رتبه در جشنواره های معتبر و سایر فعالیت های آموزشی و پژوهشی امتیاز داده می گردد.

زلفا زینل پور اضافه کرد: دانشجویان متقاضی پس از کسب امتیازات لازم مشمول جوایز و تسهیلات مختلف و متعدد خواهند شد

جایزه آموزش و فناوری شامل اخذ اعتبار جهت شرکت در دوره ها و کارگاه های آموزشی، کارآفرینی و مهارت افزایی و بعلاوه کمک هزینه شرکت در مسابقات مورد تأیید این مرکز، جایزه پژوهش شامل اعتبار ارتباطات علمی، اعتبار اجرای انتها نامه/رساله، اعتبار عضویت در هسته های پژوهشی، اعتبار پژوهش کمک و اعتبار شرکت در مجامع معتبر داخلی، جایزه فرهنگی شامل کمک هزینه معیشتی، هدیه ازدواج، اعتبار برنامه ها، سفر های زیارتی و گردشگری و کمک هزینه شهریه خوابگاه، و موارد مختلف دیگر که دانشجویان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شیوه نامه موجود در آدرس shahrad.yazd.ac.ir مراجعه نمایند.

دانشجویانی که طبق آیین نامه دارای حداقل امتیاز هستند می توانند مدارک خود را تا روز شنبه ششم آذرماه 1400 در سامانه فوق بارگذاری نموده تا پس از محاسبه امتیاز به وسیله کارشناسان این حوزه، به فراخور مقدار امتیاز کسب شده، از انواع مختلف تسهیلات فوق بهره مند شوند.

قابل توجه است، دانشجویانی که در سال های گذشته در این سامانه ثبت نام نموده و از تسهیلات آن استفاده نموده اند برای استفاده از امتیازات آن در سال تازه احتیاج است در سایت فوق گزینه مربوط به متقاضی شرکت در سال تازه هستم را تایید نمایند در غیر اینصورت تسهیلات این طرح شامل آن ها نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت ثبت نام جوایز تحصیلی طرح شهراد ویژه دانشجویان دانشگاه یزد تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام جوایز تحصیلی طرح شهراد ویژه دانشجویان دانشگاه یزد تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید