یارانه عید قربان چقدر است و کی واریز می گردد؟

به گزارش وبلاگ تحصیل، یارانه عید قربان ادعایی است که بعضی رسانه های داخلی مطرح نموده اند. ادعایی که هنوز از سوی دولت تایید و یا تکذیب نشده است. اما آنالیز ما نشان می دهد که پرداخت یارانه تازه ای تحت نام عید قربان صحت ندارد و بیشتر یک خبرسازی با موضوع زمان پرداخت یارانه نقدی تیرماه است.

یارانه عید قربان چقدر است و کی واریز می گردد؟

به گزارش وبلاگ تحصیل، در واقع دولت در بیستم هر ماه یارانه نقدی را پرداخت می کندو در ماه جاری نیز، چون عید قربان مصادف است با 19 تیرماه 1401، از این جهت بعضی رسانه ها پیش بینی نموده اند که دولت یارانه را یک روز زودتر به حساب سرپرستان خانوار واریز کند.

اما این پیش بینی فعلا درست از آب در نیامده است. چرا که پنج روز تا عید قربان به جای مانده است و انگار دولت برنامه خاصی برای واریز زودهنگام یارانه نقدی تیر ماه ندارد؛ بنابراین احتمالا براساس برنامه پیشین دولت یک روز پس از عید قربان یارانه ها پرداخت می گردد.

یارانه نقدی تیر ماه یا پسا عید قربان چقدر است؟

یارانه نقدی پسا عید قربان تغییر خاصی نداشته است و افرادی که در مرحله 135 و 136 مبلغ 300 تا 400 هزار تومان را دریافت نموده اند. در این مرحله نیز یک روز پس از عید قربان به همان اندازه یارانه دریافت خواهند کرد.

اما در خصوص یارانه معترضان باید تا هفته آینده صبر کرد و دید که آن ها در چه دهک هایی قرار گرفته اند و نتیجه پایش و آنالیز سازمان هدفمندی یارانه ها تعیین گردد. اما براساس اعلام مسئولان دولت از 2 میلیون و 500 هزار نفری که به اعتراض نموده اند، 2 میلیون و 300 هزار نفر به فهرست یارانه بگیران اضافه شده اند، که احتمالا بخش اعظم شان یارانه 300 هزار تومانی به حساب شان واریز می گردد.

منبع: فرارو

به "یارانه عید قربان چقدر است و کی واریز می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارانه عید قربان چقدر است و کی واریز می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید