یک کرمانی به مدعیان لیگ یک اضافه شد

به گزارش وبلاگ تحصیل، استان کرمان یکی از استان های پیروز در فوتبال کشور است که به علت مدیریت خوب و نظم قوی اقتصادی، تیم های این استان سالهاست در راستا پیشرفت قرار گرفته اند. در حال حاضر نیز گل گهر سیرجان و مس رفسنجان از این استان در لیگ برتر حضور دارند که گل گهر از تیم های مدعی این فصل به شمار میرود.

یک کرمانی به مدعیان لیگ یک اضافه شد

کرمانی ها در لیگ یک هم 3 نماینده دارند که هر 3 را می توان از تیم های مدعی دانست. مس کرمان، مس شهر بابک و آرمان گهر سیرجان نماینده های استان کرمان در لیگ دسته اول هستند که هر دو نیز ظرفیت صعود به لیگ برتر را دارند.

آرمان گهر که از تیم های خوب این مسابقات است، در هفته هفتم توانست تیم خوب قشقایی را با یک گل در سیرجان شکست دهد تا جای این تیم را در رده دوم گرفته و رسماً به صف مدعیان این فصل از لیگ دسته اول اضافه گردد.

نماینده سیرجان در لیگ دسته اول در انتها هفته هفتم با 13 امتیاز و شرایط کاملاً مشابه با قشقایی در جدول حضور دارد و به علت پیروزی در بازی مستقیم مقابل قشقایی، بالاتر از این تیم در رده دوم جدول قرار گرفته است.

آرمان گهر در هفته هشتم در دربی کرمان به مصاف مس کرمان می رود که نتیجه این بازی برای هر دو تیم مهم است. مس کرمان 12 امتیاز در جایگاه ششم واقع شده است، می تواند با پیروزی احتمالی در این بازی جای آرمان گهر را در رده دوم بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "یک کرمانی به مدعیان لیگ یک اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کرمانی به مدعیان لیگ یک اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید