از جزایر مالدیو چیزهای بیشتری بدانید

به گزارش وبلاگ تحصیل، یکی از بهشت های گردشگری در دنیا مالدیو است. این جزایر زیبا در آب های اقیانوس آرام و در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته اند. آب و هوای گرمسیری، طبیعت بی نظیر، سواحل شنی طلایی و سفید و آب های خروشان اقیانوسی جزایر مالدیو را به یک پکیج کامل گردشگری در جنوب شرق آسیا تبدیل کرده اند. این جزایر همچنین یکی از بهترین مکان ها برای گذران یک ماه عسل بسیار رمانتیک هستند. اگر به ورزش های آبی، سواحل زیبا و اقامتگاه های لوکس علاقه دارید، در ادامه این مقاله با مجله دورونزدیک همراه شوید.

از جزایر مالدیو چیزهای بیشتری بدانید

جزیره کاکائو، مالدیو

یکی از معروف ترین جزایر این کشور، جزیره کاکائو است. عده زیادی از کسانی که در پی تفریح و گردشگری در مالدیو هستند این جزیره را به خوبی می شناسند. علاوه بر سواحل گرم و شن های طلایی، اقامتگاه های لوکس و ویلاهای آبی گردشگران زیادی را برای تفریح در این منطقه وسوسه می کنند.

جزیره باروس

اگر در پی آرامش و سکوت در فضایی زیبا و بی­ نظیر هستید بی شک جزیره باروس انتخاب به جایی برایتان خواهد بود. این جزیره به دلیل داشتن هتل بوتیک های درجه یک مشهور است. البته طبیعت درجه یک و صخره های مرجانی در جزیره باروس هم طرفداران بسیاری دارند.

جزیره ماهیری،

از تفریح در مالدیو چه انتظاراتی دارید؟ در پی طبیعت بکر و زندگی نزدیک به طبیعت هستید؟ پس در این صورت می توانید جزیره ماهیری را برای گذران اوقات خود انتخاب کنید. در اقامتگاه های ماهیری حتی یک دستگاه تلویزیون هم پیدا نخواهید کرد. این موضوع باعث می شود تا شما از فضا و امکانات طبیعی این جزیره نهایت لذت را ببرید.

جزیره دیگو

جزیره دیگو با شن های سفید و آسمان آبی بی کران خود لحظاتی استثنایی را برای شما و خانواده شما خلق خواهد کرد. کافیست چشم به آسمان بدوزید و پای خود را در شن های نرم ساحل جزیره دیگو فرو کنید؛ آن زمان است که معنی آرامش و استراحت را خواهید فهمید.

جزیره کانوهورا

علاوه بر تمام امکانات و زیبایی هایی که در مالدیو پیدا خواهید کرد، جزیره کانوهورا دارای یک هتل 5 ستاره است که نمونه آن در کل جزایر مالدیو یافت نخواهد شد. این هتل لوکس هرگونه امکاناتی که از اقامت در یک جزیره گرمسیری و در یک هتل انتظار داشته باشید را در اختیار شما خواهد گذاشت. اسپای مجهز و لوکس این هتل محلی برای درمان و جوانسازی تن و روح است که طرفداران بسیاری هم دارد.

جزیره رانگالی

این جزیره به گروه هتل های هیلتون تعلق دارد. رانگالی یکی از بهترین جزایر مالدیو برای اقامت خانوادگی است. در ساحل این جزیره علاوه بر شنا و ورزش های آبی نظیر موج سواری و غواصی می توان به تماشای غروب آفتاب و شنای دسته جمعی دلفین ها پرداخت. همچنین در این جزیره یک باشگاه بچه ها وجود دارد که کلیه امکانات از جمله استخر مخصوص بچه ها را در اختیار بچه ها می گذارد.

در این مقاله با معرفی تعدادی از جزایر مالدیو شما را در سفر و اقامت در این کشور یاری کردیم. امید است که اطلاعات درون این مقاله برای شما مفید فایده باشد. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "از جزایر مالدیو چیزهای بیشتری بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از جزایر مالدیو چیزهای بیشتری بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید