استارت آپ های گردشگری ایر آسیا در سیلیکون ولی

به گزارش وبلاگ تحصیل، ایر آسیا برای توسعه بیشتر، این بار به سیلیکون ولی (Silicon Valley)، مهد خیلی از شرکت های مطرح انفورماتیک دنیا، چشم دوخته است.

استارت آپ های گردشگری ایر آسیا در سیلیکون ولی

ایر آسیا (AirAsia) تصمیم گرفته است با هدف یافتن برترین استارت آپ ها در صنعت گردشگری منطقه اولین فعالیت های جدی خود را در سیلیکون ولی آمریکا (Silicon Valley) شروع کند؛ این منطقه مقر بسیاری از استارت آپ ها و شرکت های فنی جهانی است.

این شرکت هواپیمایی مقرون به صرفه قیمت، با مشارکت مرکز Plug and Play Tech که یک پلتفرم نوآوری جهانی برای استارت آپ ها، شرکت ها و سرمایه گذاران است، در حال اجرا تحقیقاتی روی این منطقه است.

ایر آسیا، به عنوان شریک محوری برنامه سفر و مهمانی مرکز Plug and Play امکان شناسایی، مشاهده و پشتیبانی از استارت آپ های مرتبط را در زمان توسعه محصولات تازه برای بخش سفر و گردشگری دارد. هدف از این برنامه، حمایت از کسب و کارهای تازه و همکاری با فناوری های در حال ظهور است.

آیرین عمر، معاون مدیر عامل ایر آسیا (خدمات دیجیتالی، تحول و شرکتی) می گوید:

این همکاری، نخستین نمونه از موارد بسیاری خواهد بود که برای حفظ نبض نوآوری در شرکت انجام می گردد و به ما امکان می دهد تا فناوری های پیشرویی را که به حفظ جایگاه رهبری ما در زمینه هزینه و تجربه مشتری یاری می نماید، شناسایی کنیم و ایر آسیا را از یک شرکت هواپیمایی به یک شرکت دیجیتالی جهانی تبدیل کنیم.

منبع: کجارو / 4hoteliers.com

به "استارت آپ های گردشگری ایر آسیا در سیلیکون ولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت آپ های گردشگری ایر آسیا در سیلیکون ولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید