دیدنی های تونل ویستریا و عالمی رنگارنگ از گل ها

به گزارش وبلاگ تحصیل، در قاره پهناور و زیبای آسیا، تماشای های بسیاری وجود دارند که هر ساله مخاطبان را به سوی خود دعوت می نمایند. این قاره در جای جای خود، افسانه و داستان هایی دارد که شاید خیلی از ما با آن ها آشنایی نداشته باشیم یا حتی نام آن ها نیز گوش ما را نوازش نکرده باشد. کشور زیبای ژاپن، یکی از همین کشورهای بی نظیر و تماشای است که گردشگران را به تماشا جذابیت های خود دعوت می نماید و به گرمی از آن ها استقبال و پذیرایی به عمل می آورد. در متن تماشای های تونل ویستریا قصد داریم شما را به سفری کوتاه به ژاپن ببریم و با قسمتی از تماشای های این کشور آسیایی یعنی تونل ویستریا آشنا کنیم. همراه ما باشید که همراهی شما را آرزومندیم. در مقاله تاریخچه تونل ویستریا شما را بعلاوه با دسترسی به تونل ویستریا آشنا می کنیم.

دیدنی های تونل ویستریا و عالمی رنگارنگ از گل ها

کشوری رویایی با جذابیتی منحصر بفرد

قبل از اینکه یکی از تماشای های پر هوادار ژاپن یعنی تونل ویستریا را برای شما توضیح دهیم، کمی از ژاپن و فرهنگ مردمش برایتان سخن می گوییم تا بدانید به چگونه کشوری قدم گذاشته اید. ژاپن، یک کشور جزیره ای در شرق آسیا است و اغلب آن را به نام سرزمین خورشید درخشان می شناسند. این کشور یک مجمع الجزایر بوده که شامل حدود 8652 جزیره است. این کشور از یک نیروی کار ماهر برخوردار بوده و یکی از کشورهای تحصیلکرده در دنیا است و شهروندانش همگی مدرک تحصیلی عالی دارند. ژاپن در سال 2015 به عنوان چهارمین و بزرگترین نیروی نظامی دنیا شناخته شد. این کشور زیبا یک کشور بسیار پیشرفته با استانداردهای بالای زندگی و شاخص توسعه انسانی است و جمعیت آن دارای بالاترین امید به زندگی و کمترین مقدار مرگ و میر نوزادان در دنیا هست اما با توجه به جمعیت سالخورده و کمبود تولد، مسائل زیادی به همراه دارد. ژاپن به خاطر سینمای تاریخی و گسترده، صنعت موسیقی با نفوذ، بازی های ویدئویی، غذاهای غنی و یاری های عمده خود به علم و تکنولوژی مدرن مشهور هست. آب و هوای ژاپن عمدتا معتدل است اما از شمال به جنوب بسیار تفاوت دارد. این کشور از آزادی مذهبی کامل براساس ماده 20 قانون اساسی داراست و آیین اسلام، یهود، مسیحیت و بودا در آن مشاهده می شوند که در کنار هم، در آرامش زندگی می نمایند. زبان مردم، ژاپنی بوده ولی مردم و خصوصا جوانان به زبان انگلیسی و فرانسوی مسلط هستند. حال که کمی با این کشور آشنا شدید، شما را به سراغ تماشای های تونل ویستریا می بریم.

تونلی زیبا و شکوهی بی بدیل

هنگامی که شما به داخل تاریخچه تونل ویستریا قدم می گذارید، منظره ها تازه و زیبا از خوشه های متعدد گل ها که در بالای یکدیگر قرار دارند را می بینید ولی باید احتیاط کنید تا مبادا به این گل های حساس، آسیب بزنید. ویستریا یک جنس از گیاهان گلدار بوده که دارای 10 گونه از گیاهان چوبی است. این گیاه به عنوان بومی چین، کره و ژاپن معرفی شده و در ایالات متحده آمریکا نیز دیده می شوند و بعضی از گونه های زینتی آن محبوب هستند. این تونل در فصل بهار بسیار زیبا و تماشای می گردد. کاوشی فوجیان یک باغ خصوصی ویستریا است که در سال 1977 تاسیس شد. این باغ فقط در فصل ویستریا باز است. به طور کلی گفته می گردد که برترین ماه برای تماشا باغ، ماه می است. تقریبا 150 درخت شامل 22 نوع ویستریا در رنگ های مختلف در یک منطقه 10000 متر مربع رشد می نمایند. جاذبه های زیادی برای تماشا در تاریخچه تونل ویستریا وجود دارد از جمله 2 نوع تونل ویستریا، یک تونل طولی 80 متری و یک تونل 220 متری، گنبد ویستریا و توریسم ویستریا. تونل ویستریا، مکانی زیبا است با گل های زیبای قرمز، بنفش، صورتی و سفید آراسته شده که بر دیواره ها و سقف تونل قرار داشته و فضایی رویایی و عاشقانه را پدید می آورد. این تونل از زمان معرفی در یک وبسایت در سال 2012 بسیار محبوب و به جاذبه گردشگری برای بازتماشامایندگان از سراسر دنیا تبدیل شد. در انتهای تونل های بزرگ ویستریا درختان زیادی وجود دارند و شما می توانید درختان ویستریا که بیش از 100 سال سن داشته را مشاهده کنید، در حالی که با گل های ویستریا احاطه شده است. این تونل بسیار تماشای بوده و برای دسترسی به تونل ویستریا می توانید از مترو، اتوبوس یا تاکسی استفاده کنید و بین ساعات 9 صبح تا 5 عصر به آدرس زیر مراجعه کنید و روزی به یاد ماندنی داشته باشید:

Japan, 〒805-0045 Fukuoka Prefecture, Kitakyushu, Yahatahigashi Ward

0081936520334

منبع: همگردی

به "دیدنی های تونل ویستریا و عالمی رنگارنگ از گل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های تونل ویستریا و عالمی رنگارنگ از گل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید