افشای مشخصات گوشی مالی تکنو POVA Neo

به گزارش وبلاگ تحصیل، پس از افشای پوستر گوشی Tecno POVA Neo، قیمت و بعضی از تعیینات کلیدی این دستگاه تعیین شد.

افشای مشخصات گوشی مالی تکنو POVA Neo

به گزارش وبلاگ تحصیل، بعضی از مشخصات کلید گوشی هوشمند Tecno POVA Neo فاش شده است. از جمله این که این دستگاه با چیپست MediaTek Helio P22 عرضه می گردد و دارای مجموعه سه دوربین در پنل پشتی به همراه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

شرکت Tecno اخیراً گوشی هوشمند مالی تازه خود با نام Tecno POVA Neo را در بازار های آفریقا عرضه نموده است. مهمترین ویژگی های این گوشی هوشمند باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، صفحه نمایش 6.8 اینچی و طراحی مجذوب کننده آن است. این شرکت بعلاوه هفته گذشته گوشی هوشمند Tecno Camon 18 خود را با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی عرضه کرد. اکنون، Paras Guglani، از افشاگران دنیای مجازی، پوستر تازهی از POVA Neo را در توییتر منتشر نموده است که نشان می دهد این گوشی هوشمند به زودی در هند نیز عرضه خواهد شد. این پوستر بعلاوه نشان می دهد که این شرکت احتمالا در هنگام عرضه، هدفون های بی سیم رایگان را در کنار گوشی هوشمند ارائه خواهد نمود. این پوستر پشتیبانی از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را تأیید می نماید.

گوشی هوشمند Tecno POVA Neo دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی ناچ و طراحی مجذوب کننده پنل پشتی است. وضوح صفحه نمایش 1640 در 720 پیکسل HD+ است. این نمایشگر دارای حاشیه باریک و نرخ نمونه برداری لمسی 120 هرتز است. علاوه بر این، یک مجموعه دوربین سه گانه در پنل پشتی ارائه شده است. دوربین اصلی دستگاه 13 مگاپیکسلی است و دوربین پنل جلویی نیز کیفیت 8 مگاپیکسل را برای عکس های سلفی ارائه می نماید. پردازنده مرکزی این گوشی MediaTek Helio P22 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. باتری این دستگاه یکی از قابل توجه ترین ویژگی های این گوشی هوشمند است. این باتری با داشتن ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می نماید.

گوشی هوشمند Tecno POVA Neo روی اندروید 11 و سیستم عامل HiOS 7.6 که از پیش نصب شده اند، اجرا می گردد. سیستم عامل HiOS 7.6 محصول شرکت Tecno و مختص دستگاه های تولیدی این شرکت است.

برای امنیت بیشتر، این گوشی هوشمند دارای یک اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی است. باتری بزرگ گوشی با یک شارژر 18 واتی موجود در بسته بندی خرده فروشی به وسیله کانکتور USB Type C شارژ می گردد. خوشبختانه هیچ کانکتور micro USB روی دستگاه وجود ندارد. هرچند بسیاری از شرکت ها هنوز به استانداردی قدیمی پایبند هستند که قادر به ارائه سرعت شارژ کافی در این محدوده قیمتی نیست.

این گوشی هوشمند با قیمت تقریبی 175 دلار آمریکا عرضه می گردد. پیکربندی حافظه این گوشی دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی یا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود. در پوستر منتشر شده دو گزینه رنگ مشکی و آبی نشان داده شده است.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات گوشی مالی تکنو POVA Neo" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی مالی تکنو POVA Neo"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید